Netzhautkrankheiten und Mikrochirurgie für Augeninneren

Dutch translation: Ziektes (afwijkingen) van het netvlies en microchirurgie voor het binnenste van het oog

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Netzhautkrankheiten und Mikrochirurgie für Augeninneren
Dutch translation:Ziektes (afwijkingen) van het netvlies en microchirurgie voor het binnenste van het oog
Entered by: adosanis

14:29 Apr 19, 2005
German to Dutch translations [PRO]
Medical (general)
German term or phrase: Netzhautkrankheiten und Mikrochirurgie für Augeninneren
Netzhautkrankheiten und Mikrochirurgie für Augeninneren
adosanis
Ziektes (afwijkingen) van het netvlies en microchirurgie voor het binnenste van het oog
Explanation:
Ik zie, ik zie.... ;-)
Selected response from:

Gideon van Zoest
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Ziektes (afwijkingen) van het netvlies en microchirurgie voor het binnenste van het oog
Gideon van Zoest
3netvliesaandoeningen en microchirurgie van het inwendige oog
papez


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Netzhautkrankheiten und Mikrochirurgie für Augeninneren
Ziektes (afwijkingen) van het netvlies en microchirurgie voor het binnenste van het oog


Explanation:
Ik zie, ik zie.... ;-)

Gideon van Zoest
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ballistic: smakelijk
2 mins

agree  Marian Pyritz
10 mins

agree  Jan Willem van Dormolen
2 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Netzhautkrankheiten und Mikrochirurgie für Augeninneren
netvliesaandoeningen en microchirurgie van het inwendige oog


Explanation:
of...de inwendige delen van het oog.
de specialist ter plekke zal roepen: een microchirurgische ingreep, inwendig, aan het R-oog, wordt noodzakelijk geacht bla bla bla enz.
Min of meer is het een beetje dubbel: microchirurgie is eigenlijk altijd inwendig,dacht ik zo. Maar goed. Succes ermee.
De collega heeft gelijk: wanneer een vraag snel gesloten wordtvind ik dat jammer, ik mis de dialoog en die is leerzaam. Ik haal er veel uit.

papez
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search