unterliegen

Dutch translation: ondergaat (hier), is vatbaar voor, is onderhevig aan, kan worden verwerkt door

20:39 Feb 3, 2012
German to Dutch translations [PRO]
Medical - Medical (general) / study
German term or phrase: unterliegen
R- und S-Enantiomer unterliegen unterschiedlichem komplexen stereoselektiven Metabolismus
Hermine Slootweg
Netherlands
Dutch translation:ondergaat (hier), is vatbaar voor, is onderhevig aan, kan worden verwerkt door
Explanation:
Het ene stereoselectieve metabolisme is nl geschikt voor / heeft vat op / kan inwerken op de ene stereo-isomeer , het andere mechanisme op het andere isomeer. Dat is het mooie van stereoselectieve reactiemechanismen :-)
Selected response from:

Leo te Braake | dutCHem
Grading comment
Leo, bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3liggen ten grondslag aan
Roy vd Heijden
4ondergaat (hier), is vatbaar voor, is onderhevig aan, kan worden verwerkt door
Leo te Braake | dutCHem


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
liggen ten grondslag aan


Explanation:
vormen de basis voor

Roy vd Heijden
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
Notes to answerer
Asker: Dank je wel Roy


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen
1 hr

agree  Marjolein Verhulsdonck-Roest
10 hrs

agree  Jan Willem van Dormolen
12 hrs

neutral  Leo te Braake | dutCHem: ik denk dat dit er nèt naast zit.
3 days 22 hrs

3 days 23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ondergaat (hier), is vatbaar voor, is onderhevig aan, kan worden verwerkt door


Explanation:
Het ene stereoselectieve metabolisme is nl geschikt voor / heeft vat op / kan inwerken op de ene stereo-isomeer , het andere mechanisme op het andere isomeer. Dat is het mooie van stereoselectieve reactiemechanismen :-)

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 8
Grading comment
Leo, bedankt!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search