Zie zin

Dutch translation: De band lanceert het programma

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Zie zin
Dutch translation:De band lanceert het programma
Entered by: Robert Rietvelt

15:02 Apr 28, 2020
German to Dutch translations [PRO]
Music / Muziekmuseum
German term or phrase: Zie zin
Tour-Programm der Band Pink Floyd zu ihrer USA-Tournee, 1975
Die Band legt das Programm anlässlich ihrer British Winter Tour, 1974, mit dem Album Dark Side of the Moon im Stile eines Underground-Comics auf.

Ik weet niet hoe ik de tweede zin moet lezen.

PS) Gebruik van de tegenwoordige tijd is stilistisch verplicht
Robert Rietvelt
De band lanceert het programma
Explanation:
Ik zou denken dat je het als volgt kunt interpreteren:

De band lanceert het programma in het kader van zijn British Winter Tour, 1974, met het album Dark Side of the Moon in de stijl van een underground comic.
Selected response from:

Stieneke Hulshof
Spain
Grading comment
Bedankt
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1De band lanceert het programma
Stieneke Hulshof
3zie zin
Jan Willem van Dormolen


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
De band lanceert het programma


Explanation:
Ik zou denken dat je het als volgt kunt interpreteren:

De band lanceert het programma in het kader van zijn British Winter Tour, 1974, met het album Dark Side of the Moon in de stijl van een underground comic.

Stieneke Hulshof
Spain
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bedankt

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kim Steenbergen: Eens. Blijkbaar is het programma in stripvorm uitgebracht, zie ook https://flashbak.com/in-full-pink-floyds-dark-side-of-the-mo...
3 days 10 mins
  -> dank je Kim!

53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zie zin


Explanation:
Voor zijn Britse wintertournee in 1974 ter gelegenheid van het album Dark Side of the Moon gebruikt de band een undergroundcartoon-stijl.

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search