Umbaukatalog

Dutch translation: lijst van herstelwerkzaamheden

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Umbaukatalog
Dutch translation:lijst van herstelwerkzaamheden
Entered by: Linda Ferwerda

11:28 Apr 6, 2004
German to Dutch translations [PRO]
Real Estate
German term or phrase: Umbaukatalog
Wir schlagen vor dass das Umbaukatalog, Angebot Fa. XXX, Gegenstand des vertrages wird.

Heeft te maken met een huurovereenkomst van een kantoorruimte waar niet alles in goede staat is.
Linda Ferwerda
Netherlands
lijst van werkzaamheden
Explanation:
lijst van de te verrichten werkzaamheden.
Selected response from:

Nicolette Ri (X)
Grading comment
Dank je wel! Gezien de context heb ik er'lijst van herstelwerkzaamheden' van gemaakt.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1lijst van werkzaamheden
Nicolette Ri (X)
2 -1verbouwingsvoorstel
Neil Gouw


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
verbouwingsvoorstel


Explanation:
verbouwingsofferte wellicht?

Neil Gouw
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Stephanie Wloch: offerte reeds Angebot , Katalog hier: Verzeichnis, dus lijst
44 mins
  -> ah ok :)

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
lijst van werkzaamheden


Explanation:
lijst van de te verrichten werkzaamheden.


Nicolette Ri (X)
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 3
Grading comment
Dank je wel! Gezien de context heb ik er'lijst van herstelwerkzaamheden' van gemaakt.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stephanie Wloch: o.a. meestal ook nog datum, kosten, tekeningen. Kan ook bestek zijn, maar dat weten wij hier niet.
25 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search