im 80er Verteilerschrank

Dutch translation: uit de jaren 80

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:im 80er Verteilerschrank
Dutch translation:uit de jaren 80

07:59 Jan 30, 2004
German to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: im 80er Verteilerschrank
Selbst im 80er Verteilerschrank ist der Zähler problemlos unterzubringen.
ann huwaert
uit de jaren 80
Explanation:
Dit is een gokje, maar bij zoeken op '80er verteilerschrank' verwees 80er in veel gevallen naar de jaren 80. Maar of dat hier ook bedoeld wordt ...
Selected response from:

Erica Magielse
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4een verdeelkast van 80 cm (breed)
Serge L
4zelfs in een tachtiger verdeler- of verdeelkast
papez
3U kunt de teller zelfs in de "80" verdeelkast gemakkelijk plaatsen
Henk Peelen
2uit de jaren 80
Erica Magielse


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
een verdeelkast van 80 cm (breed)


Explanation:
lijkt me...

Succes,

Serge L.

Serge L
PRO pts in pair: 265

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zelfs in een tachtiger verdeler- of verdeelkast


Explanation:
ikzelf zou "tachtiger" los van wat ermee bedoeld wordt.

papez
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 133

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
U kunt de teller zelfs in de "80" verdeelkast gemakkelijk plaatsen


Explanation:
Lijkt me de meest veilige manier. Het kan indedaad best een maat zijn, maar ook de verdeelkast van de 80-serie. Nog beter is het na te vragen wat er wordt bedoeld.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-30 12:53:56 (GMT)
--------------------------------------------------

misschien beter:
U kunt de meter zelfs in de \"80\" verdeelkast gemakkelijk plaatsen.

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 2459

5 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
uit de jaren 80


Explanation:
Dit is een gokje, maar bij zoeken op '80er verteilerschrank' verwees 80er in veel gevallen naar de jaren 80. Maar of dat hier ook bedoeld wordt ...

Erica Magielse
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 14




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search