Kunststücke einstudieren

Dutch translation: kunstjes leren

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kunststücke einstudieren
Dutch translation:kunstjes leren
Entered by: Robert Rietvelt

11:01 May 12, 2016
German to Dutch translations [PRO]
Tourism & Travel / Geouwehoer
German term or phrase: Kunststücke einstudieren
Als in: Wenn die Kinder Kunststücke einstudieren und die Eltern Kunstschätze entdecken.
Wenn auf das Hole-in-one ein Kochkurs mit fünf Gängen folgt und Folkloreabend und Trendsportart sich ergänzen.

Duitse toeristische teksten hebben vaak de neiging om in geouwehoer te verzanden en wij maar raden, zo ook hier. Ik begrijp ieder woord, maar wat ze nu precies bedoelen????
Robert Rietvelt
kunstjes leren
Explanation:
Kinderopvang, zodat ze niet lopen te klieren in het museum? En de ouders mogen bewonderen wat de kleintjes geleerd hebben? De kinderen leren kunstjes en de ouders genieten van kunst, of zo.
Selected response from:

José Gralike (X)
Netherlands
Grading comment
Bedankt
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kunstjes leren
José Gralike (X)
4toneelstukjes instuderen
Arjan van den Berg
3acts, optredens
Kees de Bruijn


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kunstjes leren


Explanation:
Kinderopvang, zodat ze niet lopen te klieren in het museum? En de ouders mogen bewonderen wat de kleintjes geleerd hebben? De kinderen leren kunstjes en de ouders genieten van kunst, of zo.

José Gralike (X)
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Bedankt

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
toneelstukjes instuderen


Explanation:
Lijkt me bedoeld als voorbeeld van de activiteiten die worden aangeboden op de kids club/kinderopvang. Je opmerking over Duitse toeristische teksten is zeer herkenbaar, Hegel is er soms niks bij.

Arjan van den Berg
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
acts, optredens


Explanation:
Ik denk hier aan instuderen van 'acts', optredens, voor de 'bonte avond'

Kees de Bruijn
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 2




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search