Kuvertiermaschine

Flemish translation: Couverteermachine

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kuvertiermaschine
Flemish translation:Couverteermachine
Entered by: Youp Kila

17:11 Mar 17, 2003
German to Flemish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Kuvertiermaschine
Dear all,

Hoe heet zo'n ding nu ook al weer in het NL:

Kuvertiermaschinen,
die Mitarbeitern das Falzen und Kuvertieren von Briefen abnehmen, müssen vor allem schnell, zuverlässig.......
Youp Kila
Belgium
Couverteermachine
Explanation:
Wat dacht je van 'couverteermachine, Youp?

Bv.:
... C4 couverteermachine Rotaform beschikte al over een C4 couverteermachine (grote
envelop) maar heeft daarnaast inmiddels de beschikking over een intelligente ...
www.rotaform.nl/nieuws/nwsbrarchief/nov2001.shtml -
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
Ja natuurlijk! Jongens, bedankt voor de hulp. Als ik kon zou ik de punten verdelen. Alleen al omwille van de snelheid.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Couverteermachine
Evert DELOOF-SYS
4 +1couverteermachine
Henk Peelen


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Couverteermachine


Explanation:
Wat dacht je van 'couverteermachine, Youp?

Bv.:
... C4 couverteermachine Rotaform beschikte al over een C4 couverteermachine (grote
envelop) maar heeft daarnaast inmiddels de beschikking over een intelligente ...
www.rotaform.nl/nieuws/nwsbrarchief/nov2001.shtml -

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in pair: 8
Grading comment
Ja natuurlijk! Jongens, bedankt voor de hulp. Als ik kon zou ik de punten verdelen. Alleen al omwille van de snelheid.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen
3 mins

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
couverteermachine


Explanation:
De KS 45 TC couverteermachine kan zowel C4 enveloppen als C5 enveloppen verwerken. Bovendien ...


    Reference: http://www.ruys.nl/pstv-couverteren_ks45tc.asp
Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evert DELOOF-SYS
8 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search