Restporosität

Greek translation: υπολειπόμενο πορώδες

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Restporosität
Greek translation:υπολειπόμενο πορώδες
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

10:22 Apr 23, 2014
German to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / σύστημα πυροσυσσωμάτωσης με λέιζερ για πλαστική σκόνη
German term or phrase: Restporosität
In jeder Schicht wird der Querschnitt der Bauteile mit dem Laserstrahl so belichtet, dass die belichteten Stellen mit der darunterliegenden, bereits verfestigten Schicht verbunden werden.
So entstehen Schicht für Schicht dreidimensionale Bauteile.
Dichte bzw. Restporosität des erzeugten Bauteils hängen von den Belichtungsparametern und der Belichtungsstrategie ab.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
υπολειπόμενο πορώδες
Explanation:
Porosität = πορώδες

To «Rest-» αποδίδεται ως «υπολειπόμενο» (residual στα αγγλικά).
Selected response from:

Anna Spanoudaki-Thurm
Germany
Grading comment
Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4υπολειπόμενο πορώδες
Anna Spanoudaki-Thurm
4υπολειμματικό πορώδες
Andras Mohay (X)


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
υπολειμματικό πορώδες


Explanation:

Ενεργό (effective) πορώδες. Υπολειμματικό (residual) πορώδες. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3. Χαρακτηριστικά Αποθήκευτρων Πετρωμάτων. Μάθημα: ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΩΝ.
www.metal.ntua.gr/.../Mihaniki_Petreleon_Parousiaseis_...

Το πορώδες, ανάλογα µε την προέλευσή του, χαρακτηρίζεται ως πρωτογενές ή. δευτερογενές. ... Ως υπολειµµατικό πορώδες (residual porosity) ορίζεται εκείνο που..
ecourses.dbnet.ntua.gr/.../Mihaniki%20Petreleon_Simeio...‎

Andras Mohay (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
υπολειπόμενο πορώδες


Explanation:
Porosität = πορώδες

To «Rest-» αποδίδεται ως «υπολειπόμενο» (residual στα αγγλικά).

Anna Spanoudaki-Thurm
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 68
Grading comment
Ευχαριστώ!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search