Antwort ankreuzen

Greek translation: Επιλέξτε απάντηση

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Antwort ankreuzen
Greek translation:Επιλέξτε απάντηση
Entered by: Jasmin Carow

14:25 Dec 1, 2005
German to Greek translations [PRO]
Science - Computers: Software / Testing-Software
German term or phrase: Antwort ankreuzen
Óôï êåßìåíï ðñïò äéüñèùóç ãñÜöåé "óôáõñþíù áðÜíôçóç". Äåí ôï Ý÷ù îáíáêïýóåé áõôü áëëÜ äåí âñßóêù êáëýôåñç ëýóç áõôÞ ôç óôéãìÞ åêôüò áðü ôï "óçìåéþíù ìå ÷". Êáé áõôü äåí ìïõ öáßíåôáé ðïëý êáëü. ÌÞðùò îÝñåé êÜðïéïò êÜôé?
Jasmin Carow
Επιλέξτε απάντηση
Explanation:
Πολύ απλά: "Επιλέξτε απάντηση" σε ό,τι κι αν αναφέρεται
Selected response from:

TecConcTrans
Grading comment
Eυχαριστώ πολύ, τελικά αυτή η απάντηση μου ταιριάζει καλύτερα.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Επιλέξτε απάντηση
TecConcTrans
3επιλέγω / τσεκάρω
stahat (X)
3s.u.
Lito Vrakatseli


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
s.u.


Explanation:
Δεν ξέρω βέβαια το συγκείμενο, μήπως εννοεί
Σημειώστε με χ τη σωστή απάντηση?

Lito Vrakatseli
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
Notes to answerer
Asker:


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
επιλέγω / τσεκάρω


Explanation:

ή "εισάγω Χ"

stahat (X)
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in GermanGerman
Notes to answerer
Asker:


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Επιλέξτε απάντηση


Explanation:
Πολύ απλά: "Επιλέξτε απάντηση" σε ό,τι κι αν αναφέρεται

TecConcTrans
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Eυχαριστώ πολύ, τελικά αυτή η απάντηση μου ταιριάζει καλύτερα.
Notes to answerer
Asker:


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Christina Emmanuilidou
3 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search