Maschine leer fahren

Greek translation: Λειτουργία της μηχανής εν κενώ

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Maschine leer fahren
Greek translation:Λειτουργία της μηχανής εν κενώ
Entered by: Th. Akritidi (X)

17:53 Jun 4, 2005
German to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Maschine leer fahren
ÐÜëé óå ïäçãßåò ÷ñÞóçò åôéêåôÝæáò. Ôï áíáöÝñåé êÜôù áðü ôïõò ôßôëïõò Åêêßíçóç, Ðáýóç ôçò ìç÷áíÞò.
Äåí Ý÷ù óõãêåßìåíï. Ôé åííïåß;
Eftychia Stamatopoulou
Greece
Λειτουργία της μηχανής εν κενώ
Explanation:
Λειτουργία χωρίς την χρήση καυσίμου ή αν πρόκειται για ηλεκτρική μηχανή χωρίς την χρήση ηλεκτρικού ρεύματος
Selected response from:

Th. Akritidi (X)
Grading comment
eyxaristo poly!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Λειτουργία της μηχανής εν κενώ
Th. Akritidi (X)
5... s.u.
Franz Holzer


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
... s.u.


Explanation:
Αυτό εννοεί, να αφήνεις να τρέχει μία μηχανή μέχρι να είναι χωρίς βενζίνη.

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs 57 mins (2005-06-05 12:51:22 GMT)
--------------------------------------------------

Εάν έχει σχέση με την επόμενη σου ερώτηση, μπορεί να είναι, ότι έκανα λάθος. Τότε μπορεί να είναι ότι η μηχανη μπορεί να τρέχει μέχρι ένα δοχείο άδειασε.

Franz Holzer
Native speaker of: Native in GermanGerman

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Λειτουργία της μηχανής εν κενώ


Explanation:
Λειτουργία χωρίς την χρήση καυσίμου ή αν πρόκειται για ηλεκτρική μηχανή χωρίς την χρήση ηλεκτρικού ρεύματος

Th. Akritidi (X)
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
eyxaristo poly!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search