durchtakten

Greek translation: μεμονωμένη / σειριακή επεξεργασία

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:durchtakten
Greek translation:μεμονωμένη / σειριακή επεξεργασία
Entered by: Lito Vrakatseli

10:52 Dec 16, 2005
German to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: durchtakten
Reinigung läuft solange wie die Bedingung gesetzt ist bzw. bei Vollzyklus bis alle aktiven Ventile durchgereinigt sind. In Zusammenhang mit der Betriebsart Teilzyklus lassen sich Ventile einzeln durchtakten.
Lito Vrakatseli
Greece
μεμονωμένη / σειριακή επεξεργασία
Explanation:
Στα αγγλικά: sequential processing [http://www.festo-didactic.com/didactic/dict.asp?action=detai...], άρα ίσως:

einzeln durchtakten = επεξεργάζονται μεμονωμένα /σειριακά
Selected response from:

stahat (X)
Grading comment
Αυτό μου ταιριάζει καλύτερα.
Σας ευχαριστώ και τους 2.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1βηματικά / διαδοχικά
Andras Mohay (X)
1μεμονωμένη / σειριακή επεξεργασία
stahat (X)


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
μεμονωμένη / σειριακή επεξεργασία


Explanation:
Στα αγγλικά: sequential processing [http://www.festo-didactic.com/didactic/dict.asp?action=detai...], άρα ίσως:

einzeln durchtakten = επεξεργάζονται μεμονωμένα /σειριακά

stahat (X)
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8
Grading comment
Αυτό μου ταιριάζει καλύτερα.
Σας ευχαριστώ και τους 2.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
βηματικά / διαδοχικά


Explanation:
takten = εκτελώ κάτι βηματικά (pas a pas) — Με το durch- ενδεχομένως και "διαδοχικά". (Εδώ: καθαρίζω όλες τις βαλβίδες μία-μία και όχι μια κι έξω.)

Πλήκτρο Επιλογή εκτέλεσης προγράμματος βηματικά ανά εντολή όπως περιγράφεται ...
Βηματικά ανά εντολή, όπου μετά την εκτέλεση κάθε εντολής σταματά η εκτέλεση ...
www.cslab.ece.ntua.gr/courses/ CompIntr/EKY/eky_manual.html

Andras Mohay (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 92




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search