Nennhubfrequenz

Greek translation: ονομαστική συχνότητα διαδρομής

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Nennhubfrequenz
Greek translation:ονομαστική συχνότητα διαδρομής
Entered by: Lito Vrakatseli

15:37 Sep 5, 2007
German to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Nennhubfrequenz
Pumpen mit 150 Hüben/min Nennhubfrequenz arbeiten mit Doppelhüben. Bei der Einstellung des Impulsteilers ist daher von 75 Doppelhüben/min auszugehen.
Lito Vrakatseli
Greece
ονομαστική συχνότητα διαδρομής
Explanation:
http://www.craneflow.de/Download/DEPA-Betriebsanleitungen/BA... (σελ. 21) για το HUbfrequenz.
Hub γενικά είναι η διαδρομή του εμβόλου ...
Doppelhub ο κύκλος μετάβασης-επιστροφής (π.χ. στον διχρονο κινητήρα...)
Selected response from:

Christina Emmanuilidou
Grading comment
Σας ευχαριστώ και τους 2 πολύ!!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3ονομαστική συχνότητα διαδρομής
Christina Emmanuilidou
1s.u.
Dr. Derk von Moock


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
s.u.


Explanation:
ονομαστική συχνότητα ?

--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2007-09-05 16:42:18 GMT)
--------------------------------------------------

ονομαστική συχνότητα εμβόλου? Mir ist aber nicht ganz klar, ob es sich um eine Art Kolbenhub handelt. Du siehst ja Sicherheitsstufe 1 und Fragezeichen. Die Frage ist, ob der Hub noch einmal genannt werden muss, da er ja schon in der Einheit vorkommt. 150 Hübe/min Nennfrequenz, also 150 ist die ονομαστική συχνότητα der Hübe pro Minute.
Vielleicht kann ja jemand anders besser helfen

Dr. Derk von Moock
Greece
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Υπάρχει όμως και το Hub στη μέση, όπως βλέπεις και παρακάτω Derk...


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ονομαστική συχνότητα διαδρομής


Explanation:
http://www.craneflow.de/Download/DEPA-Betriebsanleitungen/BA... (σελ. 21) για το HUbfrequenz.
Hub γενικά είναι η διαδρομή του εμβόλου ...
Doppelhub ο κύκλος μετάβασης-επιστροφής (π.χ. στον διχρονο κινητήρα...)

Christina Emmanuilidou
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 36
Grading comment
Σας ευχαριστώ και τους 2 πολύ!!!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search