frequenzgang

Greek translation: απόκριση συχνότητας

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:frequenzgang
Greek translation:απόκριση συχνότητας
Entered by: marina2002

20:46 Jun 17, 2004
German to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: frequenzgang
ãéá ñáäéüöùíï áõôïêéíÞôïõ
marina2002
απόκριση συχνότητας
Explanation:
Μαρίνα, ρωτάς ή απαντάς/ διορθώνεις;;;;
Τι κακό σε βρήκε με τουτην εδω;;;

Intersys SA - Products & Services | Car Entertainment
... με ενσωματωμένο ενισχυτή μέγιστης ισχύος
100 W *απόκριση συχνότητας 35-200 Ηz, 101db. ...

www.intersys.gr/products_services/car_subwoofers.html

... 4 Ενισχυτές 7 Απόκριση Συχνότητας Ενισχυτών
Απόκριση Συχνότητας Ενισχυτών Απόκριση ...
www.cs.uoi.gr/~tsiatouhas/BEM/Section_2-2p.pdf
Selected response from:

Christina Emmanuilidou
Grading comment
αχ βρε Τίνα μου. Ούτε και εγώ ξέρω τι έχω πάθει. Κόλλησα στις πιο απλές λέξεις. Thanks σε όλους.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2απόκριση συχνότητας
Christina Emmanuilidou
4ανταπόκριση συχνότητας
Franz Holzer


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ανταπόκριση συχνότητας


Explanation:

Definition komplexes Verhaeltnis des Arbeitsstromes zum Eingangssignal, wenn der elektrische Strom sich sinusfoermig ueber einen Frequenzbereich veraendert. Die Frequenz wird normalerweise gemessen bei konstanter Eingangssignal-Amplitude und Null-Lastdruckabfall, und sie wird ausgedrueckt als Amplituden-Verhaeltnis und Phasenverzoegerung. Die Ventil-Ansprechfrequenz kann variieren mit der Eingangssignal-Amplitude, der Temperatur, dem Eingangsdruck und anderen Arbeitsbedingungen

Reference CETOP-RP100
(1)
TERM Frequenzgang

Reference CETOP-RP100

(1)
TERM ανταπόκριση συχνότητας

Reference I.Xατζηλάου,δρ.μηχανολόγος-ηλεκτρολόγος


    Reference: http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller
Franz Holzer
Native speaker of: Native in GermanGerman

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
απόκριση συχνότητας


Explanation:
Μαρίνα, ρωτάς ή απαντάς/ διορθώνεις;;;;
Τι κακό σε βρήκε με τουτην εδω;;;

Intersys SA - Products & Services | Car Entertainment
... με ενσωματωμένο ενισχυτή μέγιστης ισχύος
100 W *απόκριση συχνότητας 35-200 Ηz, 101db. ...

www.intersys.gr/products_services/car_subwoofers.html

... 4 Ενισχυτές 7 Απόκριση Συχνότητας Ενισχυτών
Απόκριση Συχνότητας Ενισχυτών Απόκριση ...
www.cs.uoi.gr/~tsiatouhas/BEM/Section_2-2p.pdf


Christina Emmanuilidou
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 36
Grading comment
αχ βρε Τίνα μου. Ούτε και εγώ ξέρω τι έχω πάθει. Κόλλησα στις πιο απλές λέξεις. Thanks σε όλους.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  elzosim
1 hr

agree  Georgios Paraskevopoulos
2 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search