druckgusskorb

Greek translation: κατασκευή από χυτό (αλουμίνιο)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:druckgusskorb
Greek translation:κατασκευή από χυτό (αλουμίνιο)
Entered by: marina2002

13:57 Jun 19, 2004
German to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: druckgusskorb
ðñüêåéôáé ãéá ç÷åßá áõôïêéíÞôïõ
marina2002
κατασκευή από χυτό (αλουμίνιο)
Explanation:
Αν αναφέρεται ότι το basket είναι από αλουμίνιο, έτσι θα το έλεγα εγώ κομψά.
Διαφορετικά, μπορείς να πεις κώνος από χυτό (αλουμίνιο)
"με κώνο από αλουμίνιο και δύο γούφερ"
(www.avmentor.gr/reviews/audio_physic_padua_1.htm)

Βασικά, το πιο διαφωτιστικό είναι το παρακάτω σάιτ:
http://www.ima.gr/greek/prodhtml/elder_lf_06lb050u.htm#
"Ονομ. Διάμετρος: 6", Κατασκευή απο χυτό αλουμίνιο,"

και ρίξε μια ματιά στις προδιαγραφές στο ίδιο σάιτ.
Εκεί θα δεις:
"Basket material Die-cast Aluminum"
όπου die-cast= Druckguss
και
basket= Korb

Ελπίζω να βοήθησα!

Selected response from:

elzosim
Grading comment
Σε ευχαριστώ πολύ! Όχι μόνο βοήθησες, αλλά τα site (ειδικά το avmentor) που έδωσες είναι τέλεια. Danke nochmals!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4χυτό πλαίσιο/χυτό πλαίσιο στήριξης
ggrozoma
3κατασκευή από χυτό (αλουμίνιο)
elzosim
3χυτοπρεσσαριστό καλάθι
Maria Ferstl


Discussion entries: 1





  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
χυτοπρεσσαριστό καλάθι


Explanation:
Δε με ικανοποιεί φοβερά, αλλά...
Πάντως σε δίγλωσση ιστοσελίδα βρήκα die-cast basket. Όσο για το die-cast, στο EuroDic βρήκα "χυτοπρεσσαριστός"

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 2 mins (2004-06-19 14:59:56 GMT)
--------------------------------------------------

Υπάρχουν αρκετά google-hits για \"χυτοπρεσσαριστό αλουμίνιο\". Οπότε μπορουμε να πούμε \"καλάθι από χυτοπρεσσαριστό αλουμίνιο\".

Maria Ferstl
Malta
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 60

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
κατασκευή από χυτό (αλουμίνιο)


Explanation:
Αν αναφέρεται ότι το basket είναι από αλουμίνιο, έτσι θα το έλεγα εγώ κομψά.
Διαφορετικά, μπορείς να πεις κώνος από χυτό (αλουμίνιο)
"με κώνο από αλουμίνιο και δύο γούφερ"
(www.avmentor.gr/reviews/audio_physic_padua_1.htm)

Βασικά, το πιο διαφωτιστικό είναι το παρακάτω σάιτ:
http://www.ima.gr/greek/prodhtml/elder_lf_06lb050u.htm#
"Ονομ. Διάμετρος: 6", Κατασκευή απο χυτό αλουμίνιο,"

και ρίξε μια ματιά στις προδιαγραφές στο ίδιο σάιτ.
Εκεί θα δεις:
"Basket material Die-cast Aluminum"
όπου die-cast= Druckguss
και
basket= Korb

Ελπίζω να βοήθησα!



elzosim
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 36
Grading comment
Σε ευχαριστώ πολύ! Όχι μόνο βοήθησες, αλλά τα site (ειδικά το avmentor) που έδωσες είναι τέλεια. Danke nochmals!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
χυτό πλαίσιο/χυτό πλαίσιο στήριξης


Explanation:
Έτσι το βρήκα μέσω του αγγλικού "die-cast basket":

http://www.canton.de/www/download/anleitungen/KaratRef6DC.pd...
Der Tieftöner besitzt einen von Canton
entwickelten, extrem verwindungssteifen
Druckgusskorb.
The woofer features an extremely torsionresistant
die-cast basket developed by Canton.

http://www.progressive.gr/caraudio/car-prod.asp?productID=24...
Ηχείo Subwoofer 10 ιντζών με κώνο χαρτοπολτού ενισχυμένο με kevral,χυτό πλαίσιο αλουμινίου,διπλά ελικοειδή ελάσματα Nomex,χείλοs σαντοπρενίου μεγάληs διαδρομήs,πλάκα μεταφοράs θερμότηταs,1000w 300Rms,κατασκευασμένο στιs H.Π.Α.

http://www.blaupunkt.gr/7606200046_main.asp
Subwoofer Transparent υψηλής απόδοσης
Πλαίσιο στήριξης από polycarbonate υψηλής σκληρότητας, διάφανο



ggrozoma
Native speaker of: Native in EnglishEnglish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search