gesellschaftersicherheiten

Greek translation: να εξασφαλίσουν τα συμφέροντα των μετόχων

07:10 Jul 15, 2008
German to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
German term or phrase: gesellschaftersicherheiten
...die Gesellschafter nicht bereit sind, Gesellschaftersicherheiten zu stellen....

Es geht um ein Insolvenzverfahren
Julia Boerlin
Switzerland
Greek translation:να εξασφαλίσουν τα συμφέροντα των μετόχων
Explanation:
Ίσως με την επανάληψη της λέξης "μετόχων" δεν είναι μια ικανοποιητική απάντηση, μπορέι όμως με μια συλλογική ανακατάταξη της πρότασης να ταιριάζει απόλυτα
Selected response from:

unlocked International GmbH
Germany
Grading comment
Danke!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Εταιρικές Εξασφαλίσεις
KRAT (X)
3να εξασφαλίσουν τα συμφέροντα των μετόχων
unlocked International GmbH


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
να εξασφαλίσουν τα συμφέροντα των μετόχων


Explanation:
Ίσως με την επανάληψη της λέξης "μετόχων" δεν είναι μια ικανοποιητική απάντηση, μπορέι όμως με μια συλλογική ανακατάταξη της πρότασης να ταιριάζει απόλυτα

unlocked International GmbH
Germany
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Danke!

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Εταιρικές Εξασφαλίσεις


Language variant: Greek

Explanation:
Η εξασφάλιση των οικονομικών συμφερόντων..τα οικονομικά εχέγγυα μιάς εταιρείας, για εξασφάλιση έναντι των πιστωτών της.κάθε είδους διασφάλιση της εταιρικής περιουσίας..

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2008-07-15 18:48:41 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Παράδειγμα Η εξασφάλιση για είσπραξη των οικονομικών απαιτήσεων των πιστωτών μιας Εταιρείας, η αποπληρωμή χρεών η απόσβεση χρεών κλπ....παράδειγμα ¨¨ οι καλυμμένες επιταγές από την εταιρεία την εξασφαλίσζουν οικονομικά ως προς τα χρέη της..Το αντίθετο αποτελούν οι ακάλυπτες επιταγές των πιστωτών της, έναντι των δικών της χρεών..

Γερμανικά : Sicherheit: Ασφάλιση, εξασφάλιση, διασφάλιση κατ'επέκτασιν
Ευχαριστώ για τον χρόνο Σας
Κατερινα

--------------------------------------------------
Note added at 14 saat (2008-07-15 21:29:39 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Παρακαλώ στείλτε μου τα σχόλια σας περαιτέρω, προσπάθησα όσο το δυνατόν να παραθέσω εμπεριστατωμένη μετάφραση και δι-ερμηνεία του Ορου Σας..
Κατερινα Καταπόδη

Example sentence(s):
  • Εξασφάλιση απαιτήσεων..(μπορεί να είναι και επισφαλείς)

    Reference: http://www.Proz.com
    Reference: http://www.ProZ.com
KRAT (X)
Works in field
Native speaker of: Creek




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search