Lottergeldpolitik

Greek translation: χαλαρή νομισματική πολιτική

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:lockere Geldpolitik
Greek translation:χαλαρή νομισματική πολιτική
Entered by: Anna Spanoudaki-Thurm

08:05 Apr 3, 2011
German to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Wirtschaftskrise
German term or phrase: Lottergeldpolitik
Bereits 2010 liess das Unterbrechen der Lottergeldpolitik die Märkte schwächeln
daira
Greece
χαλαρή νομισματική πολιτική
Explanation:
Όπως λέει και η Σαντίνα, δεν είναι όρος που χρησιμοποιείται. Νομίζω ότι εννοεί "Lockergeldpolitik" ή πιο σωστά "lockere Geldpolitik", που είναι η "χαλαρή νομισματική πολιτική" που ακολουθούν οι κεντρικές τράπεζες όταν θέλουν να διοχετεύσουν ρευστό στις αγορές.

Στο κείμενό σου ταιριάζει αυτή η ερμηνεία. Παρόλα αυτά διατηρώ μια επιφύλαξη γιατί απέχω από το να είμαι ειδική στα οικονομικά.
Selected response from:

Anna Spanoudaki-Thurm
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3χαλαρή νομισματική πολιτική
Anna Spanoudaki-Thurm
3Η απερίσκεπτη σπατάλη
santina marketou


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Η απερίσκεπτη σπατάλη


Explanation:
δεν ξερω αν σε βοηθάει, ο λέξη δεν είναι ούτε στα Γερμανικά όρος, ούτε χρησημοποιείται συχνά.

santina marketou
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in GreekGreek

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
χαλαρή νομισματική πολιτική


Explanation:
Όπως λέει και η Σαντίνα, δεν είναι όρος που χρησιμοποιείται. Νομίζω ότι εννοεί "Lockergeldpolitik" ή πιο σωστά "lockere Geldpolitik", που είναι η "χαλαρή νομισματική πολιτική" που ακολουθούν οι κεντρικές τράπεζες όταν θέλουν να διοχετεύσουν ρευστό στις αγορές.

Στο κείμενό σου ταιριάζει αυτή η ερμηνεία. Παρόλα αυτά διατηρώ μια επιφύλαξη γιατί απέχω από το να είμαι ειδική στα οικονομικά.

Anna Spanoudaki-Thurm
Germany
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 27




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search