Kontosaldo vs. Kontoguthaben

Greek translation: χρεωστικό υπόλοιπο λογαριασμού

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kontosaldo
Greek translation:χρεωστικό υπόλοιπο λογαριασμού
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

12:27 Sep 21, 2012
German to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Forexmarkt
German term or phrase: Kontosaldo vs. Kontoguthaben
Folgende Demokonten stehen zur Verfügung:
USD Mini Demo (F1) = Minikonto
Kontowährung:
US-Dollar
Virtuelles Kontoguthaben:
USD 5.000

και:
ΧΧΧ garantiert, dass Sie niemals für einen negativen Kontosaldo bezahlen müssen - nie!

Υπόλοιπο λογαριασμού - πιστωτικό υπόλοιπο;
Eftychia Stamatopoulou
Greece
χρεωστικό υπόλοιπο λογαριασμού
Explanation:
η πιο δόκιμη απόδοση του όρου

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2012-09-21 19:30:15 GMT)
--------------------------------------------------

όπως διευκρίνισα και παραπάνω, η προτεινόμενη απόδοση αφορά τον όρο "...für einen negativen Kontosaldo bezahlen..."
Selected response from:

Lolos
Grading comment
danke
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5χρεωστικό υπόλοιπο λογαριασμού
Lolos
5Εικονικό υπόλοιπο λογαριασμού
Lolos


Discussion entries: 2





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Virtuelles Kontoguthaben
Εικονικό υπόλοιπο λογαριασμού


Explanation:
Εκ παραδρομής δεν έδωσα την ερμηνεία και του όρου αυτού, γιατί επικέντρωσα στην προσοχή μου στο πιθανόν πιο δύσκολο "für einen negativen Kontosaldo bezahlen"

Lolos
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
χρεωστικό υπόλοιπο λογαριασμού


Explanation:
η πιο δόκιμη απόδοση του όρου

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2012-09-21 19:30:15 GMT)
--------------------------------------------------

όπως διευκρίνισα και παραπάνω, η προτεινόμενη απόδοση αφορά τον όρο "...für einen negativen Kontosaldo bezahlen..."

Lolos
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
danke




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search