Türpfalz

Greek translation: Tόrfalz = πατούρα της πόρτ^

09:29 Feb 27, 2005
German to Greek translations [PRO]
Furniture / Household Appliances
German term or phrase: Türpfalz
4 Tür-Garderoben-Haken

Mit eingestanzten Tiermotiven

Aus hochwertigem, satiniertem Edelstahl
Zum Einhängen an die Türpfalz

Åõ÷áñéóôþ åê ôùí ðñïôÝñùí ãéá ôç âïÞèåéá
Theodoros Linardos
Germany
Greek translation:Tόrfalz = πατούρα της πόρτ^
Explanation:
Πυράντοχες τζαμόπορτες με ανοιγόμενα θυρόφυλλα με φεγγίτη ή και πλαϊνά σταθερά, κατασκευασμένες από υψηλής αισθητικής ατσάλινα προφίλ, με διπλή πατούρα και αυτοσβηνόμενες τσιμούχες στεγανοποίησης που εμποδίζουν τη διέλευση του καπνού.
www.hotel-restaurant.gr/online/article.asp?returnPage=ARTIC... group=2§ion=6&articleid=664...

Οι αρμοί που υπάρχουν είναι τρεις:
Α) αρμός στην πατούρα μεταξύ πορτόφυλλου και κάσας (περιφερειακά)
Β) αρμός μεταξύ δαπέδου και πορτόφυλλου
Γ) αρμός μεταξύ κάσας και δομικού στοιχείου
www.noise-control.gr/articles.htm

... Οι γωνίες των τοίχων, η πατούρα στις πόρτες και στα παράθυρα ... Όψη εξωτερικής πόρτας. ...
www.archive.gr/ modules.php?name=News&file=article&sid=84



--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2005-02-27 10:20:34 GMT)
--------------------------------------------------

Türfalz = πατούρα της πόρτας

ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΕΜΑΣΜΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ:

... du das Rollo an eine Holzleiste in Fensterbreite schrauben.An die Holzleiste wiederum
schraubst du solche \"Handtuchhaken\",die man in den Türpfalz hängt (nimm ...
bastelmafia.com/Community-Forenbeitrag22420-22

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 57 mins (2005-02-27 11:26:36 GMT)
--------------------------------------------------

Πολύ φοβάμαι ότι „Türfalz” είναι κάπως αόριστος όρος, όπως «πρίζα» στα Ελληνικά (υποδοχή ή φις).

Παρακάτω το [3] είναι περίπου εσοχή, αλλά [1] και [2] (με εικόνες!) είναι μάλλον πατούρα (του πορτόφυλλου, όχι της κάσας)

[1]
http://www.exop.de/index.php?cl=details&cnid=&anid=6c94129b6...

[2]
Tür-Handtuchhaken! Aus Edelstahl rostfrei mit 3 Motiven: Wal, Seestern und Muschel. Einfach in den Türfalz hängen, schon haben Sie zusätzlichen Platz für Handtücher und Bademäntel. Ca. 12 cm lang, Türfalz bis 1,7 cm breit. Lieferung im 3er Set.
http://www2.westfalia.de/shops/haushalt/bad/zubehoer/befesti...

[3]
... Als Türfalz werden die gemeinsamen Raume, Flächen zwischen Türen und Karosserie bezeichnet. ...
www.mb.hs-wismar.de/~guenther/lehre/ Qualitaetssicherung/QS_MEX/Car-Cleaning-TW.doc


Selected response from:

Andras Mohay (X)
Grading comment
Ευχαριστώ Andras, τελικά κατάλαβα τι είναι. Στο επάνω μέρος η πόρτα δεν είναι επίπεδη (όπως κακώς νόμιζα) αλλά έχει και εκεί μια πατούρα
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Tόrfalz = πατούρα της πόρτ^
Andras Mohay (X)
3πάνω μέρος της πόρτ&
vanessak


Discussion entries: 4





  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Tόrpfalz
Tόrfalz = πατούρα της πόρτ^


Explanation:
Πυράντοχες τζαμόπορτες με ανοιγόμενα θυρόφυλλα με φεγγίτη ή και πλαϊνά σταθερά, κατασκευασμένες από υψηλής αισθητικής ατσάλινα προφίλ, με διπλή πατούρα και αυτοσβηνόμενες τσιμούχες στεγανοποίησης που εμποδίζουν τη διέλευση του καπνού.
www.hotel-restaurant.gr/online/article.asp?returnPage=ARTIC... group=2§ion=6&articleid=664...

Οι αρμοί που υπάρχουν είναι τρεις:
Α) αρμός στην πατούρα μεταξύ πορτόφυλλου και κάσας (περιφερειακά)
Β) αρμός μεταξύ δαπέδου και πορτόφυλλου
Γ) αρμός μεταξύ κάσας και δομικού στοιχείου
www.noise-control.gr/articles.htm

... Οι γωνίες των τοίχων, η πατούρα στις πόρτες και στα παράθυρα ... Όψη εξωτερικής πόρτας. ...
www.archive.gr/ modules.php?name=News&file=article&sid=84



--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2005-02-27 10:20:34 GMT)
--------------------------------------------------

Türfalz = πατούρα της πόρτας

ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΕΜΑΣΜΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ:

... du das Rollo an eine Holzleiste in Fensterbreite schrauben.An die Holzleiste wiederum
schraubst du solche \"Handtuchhaken\",die man in den Türpfalz hängt (nimm ...
bastelmafia.com/Community-Forenbeitrag22420-22

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 57 mins (2005-02-27 11:26:36 GMT)
--------------------------------------------------

Πολύ φοβάμαι ότι „Türfalz” είναι κάπως αόριστος όρος, όπως «πρίζα» στα Ελληνικά (υποδοχή ή φις).

Παρακάτω το [3] είναι περίπου εσοχή, αλλά [1] και [2] (με εικόνες!) είναι μάλλον πατούρα (του πορτόφυλλου, όχι της κάσας)

[1]
http://www.exop.de/index.php?cl=details&cnid=&anid=6c94129b6...

[2]
Tür-Handtuchhaken! Aus Edelstahl rostfrei mit 3 Motiven: Wal, Seestern und Muschel. Einfach in den Türfalz hängen, schon haben Sie zusätzlichen Platz für Handtücher und Bademäntel. Ca. 12 cm lang, Türfalz bis 1,7 cm breit. Lieferung im 3er Set.
http://www2.westfalia.de/shops/haushalt/bad/zubehoer/befesti...

[3]
... Als Türfalz werden die gemeinsamen Raume, Flächen zwischen Türen und Karosserie bezeichnet. ...
www.mb.hs-wismar.de/~guenther/lehre/ Qualitaetssicherung/QS_MEX/Car-Cleaning-TW.doc




Andras Mohay (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ευχαριστώ Andras, τελικά κατάλαβα τι είναι. Στο επάνω μέρος η πόρτα δεν είναι επίπεδη (όπως κακώς νόμιζα) αλλά έχει και εκεί μια πατούρα

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lito Vrakatseli: Íïìßæù üôé èá óõìöùíÞóù ìáæß óïõ Andras, ÷ùñßò íá åßìáé êáé 100% óßãïõñç
22 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Tόrpfalz
πάνω μέρος της πόρτ&


Explanation:
Γιατί δεν βάζεις απλά: κρεμάστρα που εφαρμόζεται στο πάνω μέρος της πόρτας?
Μια ιδέα!

vanessak
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andras Mohay (X): "ðÜíù ìÝñïò" ìðïñåß íá åßíáé êáé ç åðéöÜíåéá, åíþ åäþ ðñüêåéôáé ãéá ôçí Üêñç (ðáôïýñá) üðïõ ìðáßíåé ôï åéäéêÜ äéáìïñöùìÝíï ôåìÜ÷éï óôåñÝùóçò. — Êáé èá ðñÝðåé íáíáé êáé äýóêïëç, üðùò âëÝðù. Êáëü êïõñÜãéï!
2 hrs
  -> Ý÷åéò äßêéï. Åéìáé ãåíéêÜ æáëéóìÝíç áðü ôçí ôçí äéêÞ ìïõ äïõëåéÜ. Sorry.- Åõ÷áñéóôþ. ÐñÝðåé íá ðáñáäïèåß áýñéï êé´üëáò. 45 óåëéäåò!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search