Zusammenprall

Greek translation: πολιτισμικές αντιθέσεις

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Zusammenprall
Greek translation:πολιτισμικές αντιθέσεις
Entered by: Tina Lavrentiadou

16:56 Sep 29, 2008
German to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Government / Politics
German term or phrase: Zusammenprall
Komödien aus dem Ausland, wie BEND IT LIKE BECKHAM, EAST IS EAST und MY BIG FAT GREEK WEDDING haben den Weg so erfolgreich bereitet, dass der Zusammenprall der Kulturen selbst in den Comedy-Shows der privaten deutschen Fernsehstationen gewinnbringend vermarktet wird.


Auf Englisch soll das "culture clash" heissen
grigorios (X)
Greece
Πολιτισμικές αντιθέσεις
Explanation:
Κάπως ελεύθερα και μαζί με το Kulturen θα το μετέφραζα έτσι.
Καλή τύχη.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hora (2008-09-29 18:14:24 GMT)
--------------------------------------------------

Ή πολιτισμική σύγκρουση, αν και μου φαίνεται κάπως βαρύ για την περίπτωση.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hora (2008-09-29 18:34:29 GMT)
--------------------------------------------------

Για το θέμα των μεταναστών δες και:
http://tinyurl.com/4qya2u (παραγρ. Ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση)
Και κατά το αγγλικό culture shock:
http://www.translatum.gr/forum/index.php?topic=3809.msg31128...
Αν βρω και κάτι άλλο θα επανέλθω.
Selected response from:

Tina Lavrentiadou
Spain
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Πολιτισμικές αντιθέσεις
Tina Lavrentiadou
3αντιπαράθεση πολιτισμών
Andras Mohay (X)
3διαφωνία, κλαγγή
Luciano Eduardo de Oliveira


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
διαφωνία, κλαγγή


Explanation:
.

Luciano Eduardo de Oliveira
Brazil
Works in field
Native speaker of: Native in PortuguesePortuguese

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Πολιτισμικές αντιθέσεις


Explanation:
Κάπως ελεύθερα και μαζί με το Kulturen θα το μετέφραζα έτσι.
Καλή τύχη.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hora (2008-09-29 18:14:24 GMT)
--------------------------------------------------

Ή πολιτισμική σύγκρουση, αν και μου φαίνεται κάπως βαρύ για την περίπτωση.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hora (2008-09-29 18:34:29 GMT)
--------------------------------------------------

Για το θέμα των μεταναστών δες και:
http://tinyurl.com/4qya2u (παραγρ. Ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση)
Και κατά το αγγλικό culture shock:
http://www.translatum.gr/forum/index.php?topic=3809.msg31128...
Αν βρω και κάτι άλλο θα επανέλθω.


Tina Lavrentiadou
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Κι εγώ αυτό ειχα βάλει, απλά προσπαθώ να βρω αν υπάρχει κάποια πάγια απόδοση του συγκεκριμένου όρου. Λόγω της μόδας περι μεταναστών κ.τ.λ.

Asker: ευχαριστώ πολύ


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Julia Boerlin
1 hr
  -> Ευχαριστώ πολύ, Julia.

agree  marina2002
21 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ, Μαρίνα.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
αντιπαράθεση πολιτισμών


Explanation:
http://tinyurl.com/4tv243


Andras Mohay (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search