Insolvenzverwalter

Greek translation: Εκκαθαριστής, διαχειριστής,σύνδικος πτωχεύσεως

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Insolvenzverwalter
Greek translation:Εκκαθαριστής, διαχειριστής,σύνδικος πτωχεύσεως
Entered by: Lito Vrakatseli

12:16 Dec 1, 2006
German to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
German term or phrase: Insolvenzverwalter
Die Firma XXX hat am XXX (Datum) Antrag auf Eröffnung eines Insolvenzverfahrens gestellt. Das Amtsgericht hat den Unterzeichner zum vorläufigen Insolvenzverwalter bestellt.
Διαχειριστής της εταιρείας που κήρυξε πτώχευση;
Lito Vrakatseli
Greece
Εκκαθαριστής, διαχειριστής,σύνδικος πτωχεύσεως
Explanation:
Κεντρικό πρόσωπο της πτωχευτικής διαδικασίας αποτελεί ο σύνδικος της πτώχευσης. Ως σύνδικοι πτώχευσης μπορούν να ορισθούν, ιδίως, δικηγόροι, έμποροι, ορκωτοί λογιστές και φορολογικοί σύμβουλοι. Με την κίνηση της πτωχευτικής διαδικασίας περιέρχεται στον σύνδικο η εξουσία διοίκησης και διάθεσης της περιουσίας του οφειλέτη. Κύριο μέλημα του συνδίκου είναι ο διαχωρισμός από την πτωχευτική περιουσία η οποία υφίσταται κατά την κίνηση της πτωχευτικής διαδικασίας τυχόν περιουσιακών στοιχείων που δεν ανήκουν στον οφειλέτη. Εκτός αυτού, οφείλει να φροντίσει για την ενσωμάτωση στην πτωχευτική περιουσία στοιχείων τα οποία ναι μεν από νομική άποψη συγκαταλέγονται στα περιουσιακά στοιχεία που πρόκειται να εκποιηθούν προς ικανοποίηση των πιστωτών αλλά δεν είναι ενταγμένα στην περιουσία του οφειλέτη κατά τον χρόνο κίνησης της πτωχευτικής διαδικασίας.
Selected response from:

Athanasios Tsifis (X)
Germany
Grading comment
Ευχαριστώ Σάκη μου!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Διαιτητής επί Δικαστηρίου Διοικητικού
KRAT (X)
3 +1Εκκαθαριστής, διαχειριστής,σύνδικος πτωχεύσεως
Athanasios Tsifis (X)


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Εκκαθαριστής, διαχειριστής,σύνδικος πτωχεύσεως


Explanation:
Κεντρικό πρόσωπο της πτωχευτικής διαδικασίας αποτελεί ο σύνδικος της πτώχευσης. Ως σύνδικοι πτώχευσης μπορούν να ορισθούν, ιδίως, δικηγόροι, έμποροι, ορκωτοί λογιστές και φορολογικοί σύμβουλοι. Με την κίνηση της πτωχευτικής διαδικασίας περιέρχεται στον σύνδικο η εξουσία διοίκησης και διάθεσης της περιουσίας του οφειλέτη. Κύριο μέλημα του συνδίκου είναι ο διαχωρισμός από την πτωχευτική περιουσία η οποία υφίσταται κατά την κίνηση της πτωχευτικής διαδικασίας τυχόν περιουσιακών στοιχείων που δεν ανήκουν στον οφειλέτη. Εκτός αυτού, οφείλει να φροντίσει για την ενσωμάτωση στην πτωχευτική περιουσία στοιχείων τα οποία ναι μεν από νομική άποψη συγκαταλέγονται στα περιουσιακά στοιχεία που πρόκειται να εκποιηθούν προς ικανοποίηση των πιστωτών αλλά δεν είναι ενταγμένα στην περιουσία του οφειλέτη κατά τον χρόνο κίνησης της πτωχευτικής διαδικασίας.

Example sentence(s):

    Reference: http://europa.eu.int/eur-lex/lex/Notice.do?mode=dbl&lang=de&...
    Reference: http://ec.europa.eu/civiljustice/bankruptcy/bankruptcy_ger_e...
Athanasios Tsifis (X)
Germany
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ Σάκη μου!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Christina Emmanuilidou: ;-)
4 hrs

628 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Διαιτητής επί Δικαστηρίου Διοικητικού


Explanation:
Οι περισπτώσεις Εργατικού Δικαίου εκδικάζονται από τα διαιτητικά Δικαστήρια, κλάδος τοων Διοικητικών δικαστηρίων και ονομάζονται περσιπτώσεις εκδίκασης Διαιτησίας, από το Insolvenz=Επίλυση διαφοράς, και Verwalter.die Verwaltung=Η Διοίκηση

KRAT (X)
Native speaker of: Creek




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search