aktuell

Greek translation: Μοναδική προσφορά γνωριμίας

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:aktuell
Greek translation:Μοναδική προσφορά γνωριμίας
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

08:08 Dec 4, 2003
German to Greek translations [Non-PRO]
Marketing
German term or phrase: aktuell
Ðñüêåéôáé ãéá äéáöÞìéóç. Ðþò ìðïñïýìå íá áðïäþóïõìå ôï aktuell ìå äüêéìï áëëÜ êáé åðßêáéñï üñï;
Aktuell zur Markteinführung sparen Sie 36% zusätzlich.
Åõ÷áñéóôþ.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
Μοναδική προσφορά γνωριμίας
Explanation:
Ευτυχία μου, και πάλι προτείνω να "ξεκολλήσεις" από τις λέξεις και να παίξεις με το νόημα, ώστε να ακουγεται καλά στήν γλώσσα-στόχο...τόσο το περισσότερο δε αφού πρόκειται για διαφήμιση!! Θέλει να πει ο ποιητής ότι πρόκειται για "επίκαιρη προσφορα για την εισαγωγή του προϊόντος (στην αγορα)...."....
Selected response from:

Christina Emmanuilidou
Grading comment
Να είσαι καλά.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Μοναδική προσφορά γνωριμίας
Christina Emmanuilidou
4έγκαιρη προώθηση
roguestate


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Μοναδική προσφορά γνωριμίας


Explanation:
Ευτυχία μου, και πάλι προτείνω να "ξεκολλήσεις" από τις λέξεις και να παίξεις με το νόημα, ώστε να ακουγεται καλά στήν γλώσσα-στόχο...τόσο το περισσότερο δε αφού πρόκειται για διαφήμιση!! Θέλει να πει ο ποιητής ότι πρόκειται για "επίκαιρη προσφορα για την εισαγωγή του προϊόντος (στην αγορα)...."....

Christina Emmanuilidou
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 915
Grading comment
Να είσαι καλά.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Theodoros Linardos
2 hrs

agree  Evdoxia R. (X)
3 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
έγκαιρη προώθηση


Explanation:
η προώθηση που γίνεται την σώστη στιγμή θα επιφέρει κέρδος 36%

roguestate
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search