Pedal

Greek translation: πεντάλ, πετάλι

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Pedal
Greek translation:πεντάλ, πετάλι
Entered by: Jasmin Carow

19:30 Dec 20, 2005
German to Greek translations [PRO]
Other / Experiment
German term or phrase: Pedal
Es geht um ein psychologisches Experiment, bei dem der Proband ein Pedal betaetigen muss. Was klingt besser - "ðåíôÜë" oder "ðïäüðëçêôñï"?
Jasmin Carow
πεντάλ
Explanation:
Η λέξη "πεντάλ" υπάρχει στο λεξικό του Μπαμπινιώτη ως εξάρτημα που με το πάτημα του ποδιού ενεργοποιεί άλλο μηχανισμό. Επομένως καλύπτει όλες τις περιπτώσεις. Το "πετάλι", κατά τη γνώμη μου, παραπέμπει στο ποδήλατο, ενώ το "ποδόπληκτρο" είναι μάλλον λογοτεχνικό και δεν χρησιμοποιείται συχνά.
Selected response from:

didw
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ! Το "πεντάλ" τελικά με εξυπηρέτησε. Ευχαριστώ και τη Χριστίνα και την Ευδοξία. Στο γλωσσάριο εισάγω και τους δύο όρους.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4πεντάλ
didw
3 +1πετάλι
stahat (X)


  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
πετάλι


Explanation:
Αυτό θα χρησιμοποιούσα μάλλον.

stahat (X)
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evdoxia R. (X)
4 hrs
  -> ÊáëçìÝñá, åõ÷áñéóôþ

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
πεντάλ


Explanation:
Η λέξη "πεντάλ" υπάρχει στο λεξικό του Μπαμπινιώτη ως εξάρτημα που με το πάτημα του ποδιού ενεργοποιεί άλλο μηχανισμό. Επομένως καλύπτει όλες τις περιπτώσεις. Το "πετάλι", κατά τη γνώμη μου, παραπέμπει στο ποδήλατο, ενώ το "ποδόπληκτρο" είναι μάλλον λογοτεχνικό και δεν χρησιμοποιείται συχνά.

didw
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ! Το "πεντάλ" τελικά με εξυπηρέτησε. Ευχαριστώ και τη Χριστίνα και την Ευδοξία. Στο γλωσσάριο εισάγω και τους δύο όρους.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search