Einschlafritual

Greek translation: ιεροτελεστία του ύπνου

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Einschlafritual
Greek translation:ιεροτελεστία του ύπνου
Entered by: Jasmin Carow

11:25 Jan 26, 2006
German to Greek translations [PRO]
Other / Einschlafritual
German term or phrase: Einschlafritual
Medizinischer Fragebogen
Jasmin Carow
η ιεροτελεστία του ύπνου
Explanation:
Η όλη διαδικασία που προηγείται του ύπνου (να φορέσεις πυτζάμες, να χαλαρώσεις, να διαβάσεις κάτι)
Selected response from:

Eleni Lekka
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ! Ταιριάζει με τη γερμανική έκφραση.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4η ιεροτελεστία του ύπνου
Eleni Lekka
5διαδικασία του ύπνου
didw


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
η ιεροτελεστία του ύπνου


Explanation:
Η όλη διαδικασία που προηγείται του ύπνου (να φορέσεις πυτζάμες, να χαλαρώσεις, να διαβάσεις κάτι)

Eleni Lekka
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ! Ταιριάζει με τη γερμανική έκφραση.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  didw: äåí èá ôï Ýëåãá "éåñïôåëåóôßá" ãéáôß Ý÷åé èñçóêåõôêü ÷áñáêôÞñá.
2 hrs

agree  Andras Mohay (X): Ìéá ÷áñÜ åßíáé ôï "éåñïôåëåóôßá" (üðùò ôïõ ôóáãéïý Þ ôçò ìáíéÜôéêçò ÷ïéñïóöáãßáò...). Ritual åßíáé üñïò ìå èñçóêåõôéêÞ óõìðáñáäÞëùóç (Konnotation) êáé óôá ÃåñìáíéêÜ. Óõã÷áñçôÞñéá, ÅëÝíç!
3 hrs

agree  Christina Emmanuilidou: êáé åãþ Ýôóé èá ôï Ýëåãá...ìå ôñéá ðáéäéÜ - ðñüêåéôáé ãéá éåñïôåëåóôßá, ðéóôÝøôå ìå! ;-)
7 hrs

agree  Lito Vrakatseli
1 day 1 hr

agree  Sophia Finos (X)
3 days 13 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
διαδικασία του ύπνου


Explanation:
Δες εδώ:


    Reference: http://www.google.com.gr/search?hs=zBR&hl=el&client=firefox-...
didw
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andras Mohay (X): "Prozeß des Einschlafens", ü÷é Ritual (áí êáé ôï âáèýôåñï íüçìá åßíáé ôï ßäéï, öõóéêÜ) // Íáé, åêôüò åÜí ðñüêåéôáé ãéá êåßìåíï øõ÷ïëïãßáò. Ï Áóêëçðéüò ðÜíôùò äåí èá äéáìáñôõñüôáí...
1 hr
  -> Óõìöùíþ, áëëÜ åîáêïëïõèåß íá ìïõ öáßíåôáé ðåñßåñãç ç ÷ñÞóç ôïõ "éåñïôåëåóôßá" óå éáôñéêü åñùôçìáôïëüãéï! :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search