Familienverband

Greek translation: οικογενειακή συμβίωση

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Familienverband
Greek translation:οικογενειακή συμβίωση
Entered by: Jasmin Carow

19:20 Mar 16, 2006
German to Greek translations [PRO]
Other / Artikel in Magazin
German term or phrase: Familienverband
In den Dörfern xxx und xxx leben geistig behinderte Menschen im *Familienverband* mit nicht behinderten zusammen.
Jasmin Carow
οικογενειακή συμβίωση
Explanation:
-
Selected response from:

Andras Mohay (X)
Grading comment
Σας ευχαριστώ πολύ όλους! Αυτή η απάντηση μου ταιριάζει καλύτερα στο συγκείμενο. Και το οικογενειακή κοινότητα θα ταίριαζε και οι άλλες αποδόσεις είναι καλές. Είναι δύσκολη απόφαση.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2οικογενειακή συμβίωση
Andras Mohay (X)
3 +1οικογενειακή αλληλεγγύη
Marialena Katsoura
3οικογενειακή κοινότητα
stahat (X)
2Σύλλογος οικογενειών
Lito Vrakatseli


Discussion entries: 1





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Σύλλογος οικογενειών


Explanation:
Υπάρχουν άπειροι τέτοιοι σύλλογοι, αν κοιτάξεις και στο google, αλλά δεν είμαι σίγουρη αν ταιριάζει με το κείμενό σου...

Lito Vrakatseli
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
οικογενειακή αλληλεγγύη


Explanation:
Καλησπέρα Γιασεμάκι :)))
http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?ur...

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2006-03-16 19:42:38 GMT)
--------------------------------------------------

Συμφωνώ και με τους συλλόγους της Λητούς, εξαρτάται από το κείμενό σου. Εάν αφορά οργανωμένους συλλόγους ή απλά κάτι σε οικογενειακή θαλπωρή...

Marialena Katsoura
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lito Vrakatseli: Σωστοοοό
3 mins
  -> Θα δείξει :) Φιλιά!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
οικογενειακή συμβίωση


Explanation:
-

Andras Mohay (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 7
Grading comment
Σας ευχαριστώ πολύ όλους! Αυτή η απάντηση μου ταιριάζει καλύτερα στο συγκείμενο. Και το οικογενειακή κοινότητα θα ταίριαζε και οι άλλες αποδόσεις είναι καλές. Είναι δύσκολη απόφαση.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lito Vrakatseli
9 hrs

agree  Christina Emmanuilidou: Βάσει της askernote της Γιασεμής θα έλεγα "συμβιώνουν σαν (φυσική) οικογένεια"...
12 hrs

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
οικογενειακή κοινότητα


Explanation:
"family association" sta agglika.

Δες links

http://www.genderpanteion.gr/gr/didaktiko_pdf/Beechey_Femini...

...ένα από τα παλιά τιμημένο άθλημα στη Κίνα τόσο πίσω στο χρόνο όσο οι οικογενειακές κοινότητες στις πρωτόγονες κοινωνίες [http://www.wushugreek.gr/HISTORY1.htm]



    Reference: http://www.kethea.gr/pub/Category.asp?lang=en&page=1&catid=1...
    Reference: http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=17939&m=N53&...
stahat (X)
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 10




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search