Ausfallerscheinungen

Greek translation: συμπτώματα/σημάδια μειωμένων ικανοτήτων

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ausfallerscheinungen
Greek translation:συμπτώματα/σημάδια μειωμένων ικανοτήτων
Entered by: stahat (X)

05:14 Jun 15, 2007
German to Greek translations [PRO]
Other
German term or phrase: Ausfallerscheinungen
Έπιασαν κάποιον να οδηγεί υπό την επήρεια αλκοόλ:

"Sie zeigen ein paar typische
Ausfallerscheinungen. Ich möchte noch Ihren
Blutdruck messen"
stahat (X)
φαινόμενα/συμπτώματα μείωσης των ικανοτήτων
Explanation:
ή: ... των λειτουργιών

Ausfall|erscheinung, Versagen oder Einschränkung einer Körperfunktion nach Erkrankung oder operativer Entfernung von Organen, z. B. Lähmung nach Schlaganfall.


1. Η λήψη αλκοόλης (ακόμα και «μόνο» τέσσερα ποτηράκια κρασί) οδηγεί σε σαφή μείωση των ικανοτήτων που απαιτούνται για την αναγνώριση και αντιμετώπιση κινδύνων σε προσομοιωτή οδήγησης.
http://209.85.129.104/search?q=cache:mss9XN3Lk5UJ:motorsport...

Κάθε χρόνο στην ευρύτερη επικράτεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης χάνουν τη ζωή τους περισσότερα από 10.000 άτομα σε τροχαία δυστυχήματα, που προκαλούνται από τη μείωση των ικανοτήτων οδήγησης λόγω της κατανάλωσης αλκοόλ. Η ανευθυνότητα αυτών που αδυνατούν να συνειδητοποιήσουν ότι η οδήγηση και το αλκοόλ δεν πρέπει να συμβαδίζουν έχει ωθήσει τους
www.greekcitroenclub.gr/forum/viewtopic.php?t=144&sid=6083e...

Oι ερευνητές Vince Calhouκαι Godfrey Pearsoστο Γέιλ διαπίστωσαν ότι τα άτομα μετά το πρώτο ποτό οδηγούσαν λίγο καλύτερα και με μικρότερη ταχύτητα. «Φαίνεται επειδή είχαν επίγνωση της ενδεχόμενης μείωσης των ικανοτήτων τους συγκριτικώς με την περίπτωση κατά την οποία δεν είχαν πιει καθόλου», είπε ο Pearson. Tο δεύτερο ποτό επέφερε σημαντική υποβάθμιση της χονδρικής λειτουργίας των κινήσεων. O Pearsoείπε: «Tα άτομα έχουν περιορισμένη επίγνωση των συνεπειών των ενεργειών τους». Αποτέλεσμα ήταν να οδηγούν με μεγαλύτερες ταχύτητες, και να συμμετέχουν σε περισσότερες προσομοιούμενες συγκρούσεις.
7gym-kater.pie.sch.gr/alcool5.htm
Selected response from:

Andras Mohay (X)
Grading comment
Έψαχνα να δω αν υπάρχει μια συντομότερη μτφ, αλλά και έτσι βοηθήθηκα. Danke sehr:)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4φαινόμενα/συμπτώματα μείωσης των ικανοτήτων
Andras Mohay (X)
4εμφάνιση ανεπάρκειας
Stefania Grigoriou - El Badaoui


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
εμφάνιση ανεπάρκειας


Explanation:
απο το λεξικό ιατρικών ορών
νοσολογική εικών λόγω εκπτώσεως λειτουργιας ενδοκρινικού αδένος ή πιό απλά
εμφάνιση ανεπάρκειας

Stefania Grigoriou - El Badaoui
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
φαινόμενα/συμπτώματα μείωσης των ικανοτήτων


Explanation:
ή: ... των λειτουργιών

Ausfall|erscheinung, Versagen oder Einschränkung einer Körperfunktion nach Erkrankung oder operativer Entfernung von Organen, z. B. Lähmung nach Schlaganfall.


1. Η λήψη αλκοόλης (ακόμα και «μόνο» τέσσερα ποτηράκια κρασί) οδηγεί σε σαφή μείωση των ικανοτήτων που απαιτούνται για την αναγνώριση και αντιμετώπιση κινδύνων σε προσομοιωτή οδήγησης.
http://209.85.129.104/search?q=cache:mss9XN3Lk5UJ:motorsport...

Κάθε χρόνο στην ευρύτερη επικράτεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης χάνουν τη ζωή τους περισσότερα από 10.000 άτομα σε τροχαία δυστυχήματα, που προκαλούνται από τη μείωση των ικανοτήτων οδήγησης λόγω της κατανάλωσης αλκοόλ. Η ανευθυνότητα αυτών που αδυνατούν να συνειδητοποιήσουν ότι η οδήγηση και το αλκοόλ δεν πρέπει να συμβαδίζουν έχει ωθήσει τους
www.greekcitroenclub.gr/forum/viewtopic.php?t=144&sid=6083e...

Oι ερευνητές Vince Calhouκαι Godfrey Pearsoστο Γέιλ διαπίστωσαν ότι τα άτομα μετά το πρώτο ποτό οδηγούσαν λίγο καλύτερα και με μικρότερη ταχύτητα. «Φαίνεται επειδή είχαν επίγνωση της ενδεχόμενης μείωσης των ικανοτήτων τους συγκριτικώς με την περίπτωση κατά την οποία δεν είχαν πιει καθόλου», είπε ο Pearson. Tο δεύτερο ποτό επέφερε σημαντική υποβάθμιση της χονδρικής λειτουργίας των κινήσεων. O Pearsoείπε: «Tα άτομα έχουν περιορισμένη επίγνωση των συνεπειών των ενεργειών τους». Αποτέλεσμα ήταν να οδηγούν με μεγαλύτερες ταχύτητες, και να συμμετέχουν σε περισσότερες προσομοιούμενες συγκρούσεις.
7gym-kater.pie.sch.gr/alcool5.htm


Andras Mohay (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 7
Grading comment
Έψαχνα να δω αν υπάρχει μια συντομότερη μτφ, αλλά και έτσι βοηθήθηκα. Danke sehr:)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search