Entnahmeklappe

Greek translation: θυρίδα αφαίρεσης

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Entnahmeklappe
Greek translation:θυρίδα αφαίρεσης
Entered by: Nikolaos Katris

11:46 May 23, 2009
German to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
German term or phrase: Entnahmeklappe
Bequeme Kompostentnahme - 2 große Entnahmeklappen
Entnahmeklappe - unten

Από περιγραφή κάδου ανακύκλωσης απορριμάτων (Komposter).
Nikolaos Katris
Greece
θυρίδα αφαίρεσης
Explanation:
Μου φαίνεται κάτι σαν συρτάρι που ανοίγει προς τα έξω για να βγάζει κανείς το κομπόστ.
Selected response from:

Irene Koukia
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2θυρίδα αφαίρεσης
Irene Koukia
4θυρίδα υποδοχής
Marina Varouta


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
θυρίδα αφαίρεσης


Explanation:
Μου φαίνεται κάτι σαν συρτάρι που ανοίγει προς τα έξω για να βγάζει κανείς το κομπόστ.

Irene Koukia
Greece
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Julia Boerlin
1 day 15 hrs

agree  Natalia Papasteriadou, LL.M: ενδεχομένως και θυρίδα παραλαβής
1 day 20 hrs

3 days 23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
θυρίδα υποδοχής


Explanation:
Θα έλεγα ότι δεν είναι θυρίδα αφαίρεσης, αλλά υποδοχής. Αποτρέπει την επαφή με το εσωτερικό του κάδου και επίσης αποτρέπει την είσοδο αέρα στον κάδο, γιατί ο πολύς αερισμός καθυστερεί τη διαδικασία της κομποστοποίησης.

Marina Varouta
Native speaker of: Native in GreekGreek
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ πολύ!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search