Phönix aus der Asche

Greek translation: σαν τον Φοίνικα από τις στάχτες (του)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Phönix aus der Asche
Greek translation:σαν τον Φοίνικα από τις στάχτες (του)
Entered by: Christina Emmanuilidou

06:51 Sep 18, 2008
German to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature / Redewendung
German term or phrase: Phönix aus der Asche
Gibt es eine ähnliche Redewendung im Griechischen?
Elisavet Athanasiadou
Germany
σαν τον Γοίνικα από τις στάχτες (του)
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-09-18 07:00:50 GMT)
--------------------------------------------------

ΦΦΦΦ οινικα....εννοείται..

Ο Φοίνικας αναγεννάται / ξαναγεννιέται από τις στάχτες του.

Φοίνικας Μυθικό πουλί. ... Ο Φοίνιξ (από το «φοινός» = πορφυρός, βαθυκόκκινος) είναι ένα μυθολογικό πουλί που ξαναγεννιέται απ' τις στάχτες του. ...
kleomenhs.spaces.live.com/blog/cns!859742627D9E6FBA!728.entry
Selected response from:

Christina Emmanuilidou
Grading comment
Vielen Dank!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2σαν τον Γοίνικα από τις στάχτες (του)
Christina Emmanuilidou
4(ξαναγεννιέμαι) οπως ο Φοίνικας από τη στάχτη του
Ellen Kraus


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(ξαναγεννιέμαι) οπως ο Φοίνικας από τη στάχτη του


Explanation:
wie der Phoenix aus der Asche (auf) steigen

Ellen Kraus
Austria
Native speaker of: Native in GermanGerman

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
σαν τον Γοίνικα από τις στάχτες (του)


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2008-09-18 07:00:50 GMT)
--------------------------------------------------

ΦΦΦΦ οινικα....εννοείται..

Ο Φοίνικας αναγεννάται / ξαναγεννιέται από τις στάχτες του.

Φοίνικας Μυθικό πουλί. ... Ο Φοίνιξ (από το «φοινός» = πορφυρός, βαθυκόκκινος) είναι ένα μυθολογικό πουλί που ξαναγεννιέται απ' τις στάχτες του. ...
kleomenhs.spaces.live.com/blog/cns!859742627D9E6FBA!728.entry


Christina Emmanuilidou
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Vielen Dank!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dr. Derk von Moock: Wem gr. Mythologie zu langweilig ist, findet den auch bei Harry Potter ;-)
39 mins
  -> danke. ich geb dir auch ein agree zu deinem Kommentar. Obwohl...griechische Mythologie alles schlägt, wenn sie richtig aufgemacht ist. Kennst du Michale Köhlmeiers Version?

agree  Andras Mohay (X): ... ξαναγεννιέται από τις στάχτες του / αναγεννάται εκ της τέφρας του - Βλ. νόμισμα του Καποδίστρια και Ελλάδα των συνταγματαρχών (1967-74)
14 hrs
  -> danke, danke!!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search