erweiterte Neuauflage

Greek translation: επαυξημένη επανέκδοση

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:erweiterte Neuauflage
Greek translation:επαυξημένη επανέκδοση
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

09:30 Dec 12, 2006
German to Greek translations [PRO]
Printing & Publishing / Auflage
German term or phrase: erweiterte Neuauflage
Zweite aktualisierte und erweiterte Neuauflage

(-)
δεύτερη ενημερωμένη και ??? επανέκδοση.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
επαυξημένη επανέκδοση
Explanation:
verbesserte Neuauflage = βελτιωμένη επανέκδοση

Επαυξημένη επανέκδοση του τελικού τόμου της γνωστής τριλογίας του συγγραφέως πάνω στην Αρχαιοελληνική Παράδοση. Σε αυτόν τον τρίτο συγκλονιστικό τόμο ...
www.rassias.gr/2.html
Selected response from:

Andras Mohay (X)
Grading comment
Thanx!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2βελτιωμένη
Christina Emmanuilidou
4επαυξημένη επανέκδοση
Andras Mohay (X)


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
βελτιωμένη


Explanation:
μη βαράτε - ξέρω ότι δεν είναι πιστή μετάφραση - ωστόσο έτσι συνηθιζεται να τη λένε...σαν να εννοείται ότι οτιδήποτε διευρημένο θα είναι και καλύτερο.
Αλλιως: διευρυμένη

Christina Emmanuilidou
Native speaker of: Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lito Vrakatseli
49 mins
  -> Danke!!

agree  Katerina Athanasaki
2 hrs
  -> Danke!!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
επαυξημένη επανέκδοση


Explanation:
verbesserte Neuauflage = βελτιωμένη επανέκδοση

Επαυξημένη επανέκδοση του τελικού τόμου της γνωστής τριλογίας του συγγραφέως πάνω στην Αρχαιοελληνική Παράδοση. Σε αυτόν τον τρίτο συγκλονιστικό τόμο ...
www.rassias.gr/2.html

Andras Mohay (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanx!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search