Kunstgesellschaft

Greek translation: η κοινωνία της τέχνης (η κοινωνία που αφιερώνεται στους διάφορους τομεις της τεχνης)

11:40 Sep 5, 2008
German to Greek translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / cultural studies
German term or phrase: Kunstgesellschaft
Δεν γνωρίζω καθόλου γερμανικά, αλλά θα ήθελα να κατανοήσω σε τι ακριβώς αναφέρεται ο προηγούμενος όρος, στο πλαίσιο του ακόλουθου κειμένου:
"The meaning of "culture society", however, is somewhat obscure. It is perhaps closer to Kunstgesellschaft than Kulturgesellschaft".
Melenia
Greek translation:η κοινωνία της τέχνης (η κοινωνία που αφιερώνεται στους διάφορους τομεις της τεχνης)
Explanation:

θα μπορούσε να είναι κατάλληλο
Selected response from:

Ellen Kraus
Austria
Grading comment
Σ' ευχαριστώ θερμά!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4η κοινωνία της τέχνης (η κοινωνία που αφιερώνεται στους διάφορους τομεις της τεχνης)
Ellen Kraus
3κοινωνία τεχνόφιλων
Christina Emmanuilidou


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
κοινωνία τεχνόφιλων


Explanation:
θα έλεγα...
Gesellschaft έχει 3 βασικές έννοιες: εταιρεία, κοινωνία και παρέα

Kunst - Τέχνη, καλές τέχνες κλπ.
Kultur> πολιτισμός //κουλτουρα

Christina Emmanuilidou
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
η κοινωνία της τέχνης (η κοινωνία που αφιερώνεται στους διάφορους τομεις της τεχνης)


Explanation:

θα μπορούσε να είναι κατάλληλο

Ellen Kraus
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8
Grading comment
Σ' ευχαριστώ θερμά!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search