zollbegleitschein

Greek translation: δελτίο ΑΤΑ

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Zollbegleitschein
Greek translation:δελτίο ΑΤΑ
Entered by: Olga K.

20:10 Sep 30, 2006
German to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Transport / Transportation / Shipping / toll documents
German term or phrase: zollbegleitschein
τελωνειακό έγγραφο που συνοδεύει αγαθά ,τα οποία υπόκεινται σε δασμούς, γνωστό και ως Carnet
Olga K.
δελτίο ΑΤΑ
Explanation:
Υπαγωγή στο καθεστώς με δελτίο ΑΤΑ. Σε περιπτώσεις που τα εμπορεύματα διακινούνται με συνοδεία δελτίου ΑΤΑ που προβλέπεται και έχει εκδοθεί σύμφωνα με τους ...
www.mof.gov.cy/mof/customs/Customs.nsf/0/EB02E14CD3BEF694C2...

επίσης

Τι είναι το δελτίο ΑΤΑ και για ποιο σκοπό χρησιμοποιείται;

Το δελτίο ΑΤΑ είναι διεθνές τελωνειακό παραστατικό και τίτλος εγγύησης συγχρόνως, το οποίο χρησιμοποιείται στις εμπορευματικές συναλλαγές μεταξύ της Κοινότητας και των τρίτων χωρών, ανεξαρτήτως του μεταφορικού μέσου που χρησιμοποιείται, για να διευκολύνει τη διέλευση των συνόρων από τελωνειακής πλευράς αλλά και την προσωρινή εισαγωγή-παραμονή σ΄ένα κράτος χωρίς να καταβληθούν οι αναλογούσες δασμοφορολογικές επιβαρύνσεις.

Από πού εκδίδεται το δελτίο ΑΤΑ και σε ποιον χορηγείται;

Τα Εμπορικά και Βιομηχανικά Επιμελητήρια Αθηνών-Πειραιά- Θεσσαλονίκης , Πάτρας , Καλαμάτας , Βόλου , Ιωαννίνων , Αγρινίου , Εύβοιας , Ρόδου , Μυτιλήνης , Ηρακλείου είναι εξουσιοδοτημένα για την έκδοση των δελτίων ΑΤΑ και την χορήγηση αυτών σε φυσικά και νομικά πρόσωπα τα οποία πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις.



Ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληρούνται για την έκδοση των δελτίων ΑΤΑ.;

Α) Το δελτίο ΑΤΑ εκδίδεται μόνο εφόσον πρόκειται για προσωρινή εξαγωγή-εισαγωγή:

- Επαγγελματικού υλικού

- Επιστημονικού υλικού

- Παιδαγωγικού υλικού

- Εμπορικών δειγμάτων και διαφημιστικού υλικού

- Ειδών για επίδειξη ή χρησιμοποίηση σε εκθέσεις, πανηγύρεις, συνέδρια.

Β) Το δελτίο ΑΤΑ πρέπει να περιλαμβάνει εμπορεύματα, που προορίζονται για ένα μόνο σκοπό, δηλαδή δεν μπορεί να εκδοθεί ένα δελτίο για έκθεση και για επαγγελματικό υλικό.

Γ) Ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να είναι γραμμένος σ΄ ένα Επιμελητήριο και να είναι ταμειακώς εντάξει.


Selected response from:

Christina Emmanuilidou
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4δελτίο ΑΤΑ
Christina Emmanuilidou
3Έκδοση πολύπτυχου Δελτίου Τελωνείου
Franz Holzer


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Έκδοση πολύπτυχου Δελτίου Τελωνείου


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2006-09-30 22:30:57 GMT)
--------------------------------------------------

oder: Καρνέ ΑΤΑ

Το καρνέ ΑΤΑ είναι ένα διεθνές τελωνειακό έγγραφο που καθιερώθηκε το 1961 με τη συνθήκη των Βρυξελλών. Η συνθήκη επιτρέπει σε έναν εξαγωγέα να μεταφέρει τα εμπορεύματά του με προσωρινή παραμονή μέσω διαφόρων διαδοχικών κρατών χωρίς να πρέπει να κάνει τελωνειακή δήλωση σε κάθε διέλευση χώρας.

--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2006-09-30 22:31:53 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.interexgreece.com/pages_multi/glossaire_gre.htm


    Reference: http://www.cyprusaa.org/services_gr.htm
Franz Holzer
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 24

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
δελτίο ΑΤΑ


Explanation:
Υπαγωγή στο καθεστώς με δελτίο ΑΤΑ. Σε περιπτώσεις που τα εμπορεύματα διακινούνται με συνοδεία δελτίου ΑΤΑ που προβλέπεται και έχει εκδοθεί σύμφωνα με τους ...
www.mof.gov.cy/mof/customs/Customs.nsf/0/EB02E14CD3BEF694C2...

επίσης

Τι είναι το δελτίο ΑΤΑ και για ποιο σκοπό χρησιμοποιείται;

Το δελτίο ΑΤΑ είναι διεθνές τελωνειακό παραστατικό και τίτλος εγγύησης συγχρόνως, το οποίο χρησιμοποιείται στις εμπορευματικές συναλλαγές μεταξύ της Κοινότητας και των τρίτων χωρών, ανεξαρτήτως του μεταφορικού μέσου που χρησιμοποιείται, για να διευκολύνει τη διέλευση των συνόρων από τελωνειακής πλευράς αλλά και την προσωρινή εισαγωγή-παραμονή σ΄ένα κράτος χωρίς να καταβληθούν οι αναλογούσες δασμοφορολογικές επιβαρύνσεις.

Από πού εκδίδεται το δελτίο ΑΤΑ και σε ποιον χορηγείται;

Τα Εμπορικά και Βιομηχανικά Επιμελητήρια Αθηνών-Πειραιά- Θεσσαλονίκης , Πάτρας , Καλαμάτας , Βόλου , Ιωαννίνων , Αγρινίου , Εύβοιας , Ρόδου , Μυτιλήνης , Ηρακλείου είναι εξουσιοδοτημένα για την έκδοση των δελτίων ΑΤΑ και την χορήγηση αυτών σε φυσικά και νομικά πρόσωπα τα οποία πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις.



Ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληρούνται για την έκδοση των δελτίων ΑΤΑ.;

Α) Το δελτίο ΑΤΑ εκδίδεται μόνο εφόσον πρόκειται για προσωρινή εξαγωγή-εισαγωγή:

- Επαγγελματικού υλικού

- Επιστημονικού υλικού

- Παιδαγωγικού υλικού

- Εμπορικών δειγμάτων και διαφημιστικού υλικού

- Ειδών για επίδειξη ή χρησιμοποίηση σε εκθέσεις, πανηγύρεις, συνέδρια.

Β) Το δελτίο ΑΤΑ πρέπει να περιλαμβάνει εμπορεύματα, που προορίζονται για ένα μόνο σκοπό, δηλαδή δεν μπορεί να εκδοθεί ένα δελτίο για έκθεση και για επαγγελματικό υλικό.

Γ) Ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να είναι γραμμένος σ΄ ένα Επιμελητήριο και να είναι ταμειακώς εντάξει.




Christina Emmanuilidou
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 24
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search