Geräteträger

Hungarian translation: multifunkcionális traktor

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Geräteträger
Hungarian translation:multifunkcionális traktor
Entered by: Laszlo Inotai

14:40 Feb 6, 2011
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture / haszonjármű
German term or phrase: Geräteträger
mezőgazdasági haszonjármű, mint traktor, de annál univerzálisabb,
mert a felépítmény nem csak hátulra és oldalra, hanem elölre is felcsatolható.
Laszlo Inotai
Hungary
multifunkcionális traktor
Explanation:
no komment, csak úgy.. de ezerszámra megtalálható a guglin...
Selected response from:

László Virag
Germany
Grading comment
Köszönöm a hasznos segítséget.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5szerszámhordozó traktor
Attila Széphegyi
4multifunkcionális traktor
László Virag


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
multifunkcionális traktor


Explanation:
no komment, csak úgy.. de ezerszámra megtalálható a guglin...

László Virag
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm a hasznos segítséget.

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
szerszámhordozó traktor


Explanation:
4.01.01.a | | | Négykerekű traktorok, lánctalpas traktorok, szerszámhordozó traktorok Minden olyan, legalább kéttengelyű traktor és minden más, mezőgazdasági traktorként használt gépjármű.

--------------------------------------------------
Note added at 27 perc (2011-02-06 15:07:46 GMT)
--------------------------------------------------

Itt kép is látható róla:
„Traktorenlexikon: Ruhrstahl Geräteträger“
http://de.wikibooks.org/wiki/Traktorenlexikon:_Ruhrstahl_Ger...


--------------------------------------------------
Note added at 18 óra (2011-02-07 08:43:26 GMT)
--------------------------------------------------

Ha „Grundmaschine” volna a kérdés, akkor „alapgép” volna a fordítása:
„Erstellen Sie Ihre Grundmaschine”
http://configurator.deere.com/servlet/com.deere.u90947.eprod...

Ha „Universal-Traktor” volna a kérdés, akkor „univerzális/multifunkcionális traktor” volna a fordítása:
UNIVERSAL-TRAKTOREN—EINFACH GÜNSTIG UND GUT!
http://www.stalltec.de/universal-traktor.html



    Reference: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...
Attila Széphegyi
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search