Kulturführung

Hungarian translation: kultúravezetés

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kulturführung
Hungarian translation:kultúravezetés
Entered by: Dora Miklody

07:42 Aug 10, 2013
German to Hungarian translations [PRO]
Science - Agriculture
German term or phrase: Kulturführung
Anbaumanagement und Kulturführung erfahren ständige Optimierung, so dass heute Erträge von bis zu 50 dt/ha keine Seltenheit mehr sind.
Dora Miklody
Hungary
kultúravezetés
Explanation:
„A hallgatók jelentős része közvetlen a mezőgazdaságban helyezkedik el (üzemvezetők, kultúravezetők, üzemtulajdonosok, magángazdák), illetve …”
http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=kultúravezetés&source=...

A kultúravezetők tevékenysége meg aligha lehet más, mint a kultúravezetés … :-)

Nem szeretnék definíciót kreálni a kultúravezetésre, inkább mutatok rá két példát (mindkettő fordítás németből):

„Biztos kultúravezetés, célzott tápanyagpótlással”
http://bepplerkft.hu/index.php/aktualis/123-plantaaktiv-vizo...

„Évek óta folynak vizsgálatok nagycserepes szabadföldi cserepes krizantémokkal a lehető legjobb kultúravezetés kidolgozására.”
http://kerteszetesszoleszet.hu/hu/irasok/fajtak-es-modszerek

Selected response from:

Ferenc BALAZS
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kultúravezetés
Ferenc BALAZS
5a kultúra kezelése
Andras Szekany


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
a kultúra kezelése


Explanation:
kultúra, mint növénykultúra

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 15

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kultúravezetés


Explanation:
„A hallgatók jelentős része közvetlen a mezőgazdaságban helyezkedik el (üzemvezetők, kultúravezetők, üzemtulajdonosok, magángazdák), illetve …”
http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=kultúravezetés&source=...

A kultúravezetők tevékenysége meg aligha lehet más, mint a kultúravezetés … :-)

Nem szeretnék definíciót kreálni a kultúravezetésre, inkább mutatok rá két példát (mindkettő fordítás németből):

„Biztos kultúravezetés, célzott tápanyagpótlással”
http://bepplerkft.hu/index.php/aktualis/123-plantaaktiv-vizo...

„Évek óta folynak vizsgálatok nagycserepes szabadföldi cserepes krizantémokkal a lehető legjobb kultúravezetés kidolgozására.”
http://kerteszetesszoleszet.hu/hu/irasok/fajtak-es-modszerek



Ferenc BALAZS
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 19




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search