Staulippe

Hungarian translation: kerékspoiler

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Staulippe
Hungarian translation:kerékspoiler
Entered by: Ferenc BALAZS

17:06 Jan 15, 2015
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Staulippe
A kifejezés egy felsorolásban szerepel a karosszéria elemei között.
kajgyo
kerékspoiler
Explanation:
Itt többet lehet megtudni a Staulippe mibenlétéről:
http://www.t5-board.de/threads/stossfaenger-mit-spritzschutz...

Néhány idézet a vitából, amit én informatívnak tartok a megfejtés szempontjából:
„Diese Kunststofflippe hing vor den Rädern ca. 10 cm lang nach unten.” (Mások szerint csak 5-6 cm-re.)
„Sollen wohl Verwirbelungen im Radkasten verringern und damit den cw-Wert verringern.”
„Wenn diese "Brettchen" tatsächlich die Radhausunter- und umströmung positiv (im Sinne von: messbar weniger schädliche Verwirbelung) beeinflussen, wäre …”
„Sinnvoll sind diese Staulippen aber nur in Kombination mit einer Motorunterverkleidung.”
„Das sind sogenannte Radspoiler, die den Luftstrom durch das Radhaus verringern und somit den cw-Wert reduzieren.”

Itt meg is állnék, ez a kerékspoiler tetszik nekem (valaki már a Minispoiler kifejezést is használta a vitában).
A spoiler eredendően nem magyar, de általánosan használt szó. Az angol szótárban is benne van: 1. gk/rep légterelő, spoiler.
Selected response from:

Ferenc BALAZS
Hungary
Grading comment
Köszönöm szépen!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kerékdob-burkolat
Anna Maria Arzt
4kerékspoiler
Ferenc BALAZS


Discussion entries: 4





  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kerékdob-burkolat


Explanation:
Másik német megnevezése a Radhausverkleidung vagy Radkastenverkleidung.



    Reference: http://www.leebmann24.de/staulippe-vorne-rechts-z4-516280389...
    Reference: http://www.proz.com/kudoz/german_to_hungarian/tech_engineeri...
Anna Maria Arzt
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Köszönöm szépen!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  László Virag: kerékdob betét
8 mins
  -> Köszönöm :)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kerékspoiler


Explanation:
Itt többet lehet megtudni a Staulippe mibenlétéről:
http://www.t5-board.de/threads/stossfaenger-mit-spritzschutz...

Néhány idézet a vitából, amit én informatívnak tartok a megfejtés szempontjából:
„Diese Kunststofflippe hing vor den Rädern ca. 10 cm lang nach unten.” (Mások szerint csak 5-6 cm-re.)
„Sollen wohl Verwirbelungen im Radkasten verringern und damit den cw-Wert verringern.”
„Wenn diese "Brettchen" tatsächlich die Radhausunter- und umströmung positiv (im Sinne von: messbar weniger schädliche Verwirbelung) beeinflussen, wäre …”
„Sinnvoll sind diese Staulippen aber nur in Kombination mit einer Motorunterverkleidung.”
„Das sind sogenannte Radspoiler, die den Luftstrom durch das Radhaus verringern und somit den cw-Wert reduzieren.”

Itt meg is állnék, ez a kerékspoiler tetszik nekem (valaki már a Minispoiler kifejezést is használta a vitában).
A spoiler eredendően nem magyar, de általánosan használt szó. Az angol szótárban is benne van: 1. gk/rep légterelő, spoiler.


Ferenc BALAZS
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Köszönöm szépen!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search