Durchzugsvermögen

Hungarian translation: Rugalmas nyomatékleadás

12:40 Jan 16, 2020
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Durchzugsvermögen
Kedves Kollégák!

A fenti kifejezés egy boxermotoros motorkerékpár leírásában fordul elő.

" "...einem maximalen Drehmoment von 158 Nm bei bereits 3000 min -1...: für enormes Durchzugsvermögen

Az első cikk szerint a Durchzugskraft = Elastizität, és találtam is olyan magyar nyelvű oldalt, ami a rugalmasságot kb. ebben az értelemben használja, de még nem győződtem meg teljesen arról, hogy ez a pontos megfelelő.

https://www.leasingtime.de/blog/625-0--100-kmh-ist-nicht-all...
https://totalcar.hu/magazin/velemeny/2016/04/06/0-100-as_ost...

Előre is köszönöm a javaslatokat.



Előre is köszönöm a segítséget.
István Takács
Hungarian translation:Rugalmas nyomatékleadás
Explanation:
Nekem úgy tűnik, hogy a "rugalmas nyomatékleadás" szinonimája.

https://www.gutefrage.net/frage/was-ist-der-durchzug-von-ein...

https://dict.leo.org/forum/viewUnsolvedquery.php?idForum=1&i...
Selected response from:

Balázs Nagy
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kigyorsulási képesség
Andras Szekany
3Rugalmas nyomatékleadás
Balázs Nagy


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kigyorsulási képesség


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 28

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Rugalmas nyomatékleadás


Explanation:
Nekem úgy tűnik, hogy a "rugalmas nyomatékleadás" szinonimája.

https://www.gutefrage.net/frage/was-ist-der-durchzug-von-ein...

https://dict.leo.org/forum/viewUnsolvedquery.php?idForum=1&i...

Example sentence(s):
  • Hohes Drehmoment steht für Durchzugskraft (= Durchzugsvermögen).
  • Wächst bei diesen Motoren die Last, legt die elektronische Einspritzung noch was drauf. Dadurch steigt das Drehmoment – also das „Durchzugsvermögen“ – stark an, was man klar an dem Verlauf der Kurve erkennen kann.

    https://www.topagrar.com/technik/aus-dem-heft/motorleistung-angaben-zum-angeben-9696466.html
    https://www.kfztech.de/kfztechnik/motor/steuerung/vergleich.htm
Balázs Nagy
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search