Ausschusssalzen

Hungarian translation: kicsapódott sók

21:39 Apr 5, 2005
German to Hungarian translations [PRO]
Science - Biology (-tech,-chem,micro-)
German term or phrase: Ausschusssalzen
méregtelenítés, kiválasztás témakör

"nur bei der Verwendung von demineralisiertem Wasser und Ausschusssalzen"

Ezek milyen sók lehetnek? Az interneten sincs rá találat ;-(
Andrea Szabados
Hungarian translation:kicsapódott sók
Explanation:
erre van is pár találat, de azt ne kérdezd, hogyan csinálja a só... ;)
Selected response from:

Eva Blanar
Hungary
Grading comment
Köszi a válaszokat! A kicsapódás mint alfejezetcím előfordulása logikussá tette, hogy ez jó megoldás lehet.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2kicsapódott sók
Eva Blanar
4kiválasztott/elválasztott/leválasztott
T. Czibulyás
2kiváló só
mosella


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
kicsapódott sók


Explanation:
erre van is pár találat, de azt ne kérdezd, hogyan csinálja a só... ;)

Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszi a válaszokat! A kicsapódás mint alfejezetcím előfordulása logikussá tette, hogy ez jó megoldás lehet.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rita Banati: én is erre tippelek
8 hrs

agree  zsozs
2 days 8 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kiválasztott/elválasztott/leválasztott


Explanation:
sók. Ha már a környezet ásványmentesített vízről beszél.

T. Czibulyás
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

6 days   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
kiváló só


Explanation:
A kiváló só ,mondjuk a vízből

mosella




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search