Steichfarbe

Hungarian translation: (ecsettel felhordható) festék

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Streichfarbe
Hungarian translation:(ecsettel felhordható) festék
Entered by: Attila Széphegyi

08:59 Mar 31, 2006
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
German term or phrase: Steichfarbe
Festékszóróval felvihető festékfajta.
Attila Széphegyi
Hungary
festék
Explanation:
Streichfarbe, csak elgépelték.
Selected response from:

Hungi (X)
Grading comment
Szükség esetén "ecsettel felhordható festék" elnevezéssel lehet pontosítani, pl. festékszóróban sok esetben csak hígítás utánl használható.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1festék
Hungi (X)
4fedőfesték
HalmoforBT
3folyékony festék
CHelle


Discussion entries: 8





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
festék


Explanation:
Streichfarbe, csak elgépelték.

Hungi (X)
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Szükség esetén "ecsettel felhordható festék" elnevezéssel lehet pontosítani, pl. festékszóróban sok esetben csak hígítás utánl használható.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Mohay (X): Igen: "festék" jelentésű Farbe (szemben a "szín" jelentésű Farbe-val)
10 hrs
  -> Köszönöm!

neutral  HalmoforBT: Akkor mit keres előtte a "Streich"?
10 hrs
  -> Ld. Johanna és András magyarázatát.

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
folyékony festék


Explanation:
Streichfarbe
engl.: coating color, franz.: lait de couchage, pâte liquide, sauce de couchage, finn.: päällystyspasta



CHelle
Germany
Native speaker of: German

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fedőfesték


Explanation:
www.f-mp.de/content/ expertenteam-papier/papierlexikon :
Streichfarbe
engl.: coating color, franz.: lait de couchage, pâte liquide, sauce de couchage, finn.: päällystyspasta
www.commenda.hu/dulux/termek-gloss.php :
DULUX Magasfényű fedőfesték. - Gloss Finish -. vinyl. Terméktípus:. Oldószertartalmú magasfényű fedőfesték. Termék előnyös tulajdonságai: ...




--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2006-03-31 19:29:34 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.directmarketing-support.ch/_vti_bin/shtml.exe/lex...
gestrichenes Papier mit Streichfarbe veredeltes Rohpapier, gewährleistet höhere Druckqualität

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2006-03-31 19:31:26 GMT)
--------------------------------------------------

Azaz a Streichfarbe/coating colo(u)r/fedőfesték körben keresve nagyon sok hálószem vezet ide.

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2006-04-01 06:55:05 GMT)
--------------------------------------------------

Egy kis Karinthy-játék: Farbe1 : szín; szín (többek között, névelők nélkül): Abdeckfarbe, Anstrich, Auftritt, Bild, Bühne, Couleur, Farbe, Farbenglanz, Gestalt, (Lager)schuppen, Schauer, Schober, Schopf, Spiegel, Stadel, Szene.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Johanna K: fent Írtam: fedőfesték = Deckfarbe
5 hrs
  -> LEO ENGLISCH DEUTSCH : Unmittelbare Treffer: coating colorAE [print.] ; továbbá fenti link, és sok másból is ez derül ki.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search