Rollenanteil

Hungarian translation: szerepvállalás

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Rollenanteil
Hungarian translation:szerepvállalás
Entered by: T. Czibulyás

09:56 Apr 29, 2005
German to Hungarian translations [PRO]
Economics
German term or phrase: Rollenanteil
Felsorolás része, egy gazdasági (raktározási) jellegû programból
Alpár-László Krecht
szerepvállalás
Explanation:
szerphányad vmilyen feladatban/ból
Selected response from:

T. Czibulyás
Grading comment
Ez tünt a "legkerekebbnek".De mindenkinek köszönöm
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1feladatmegosztás
Eva Blanar
4szerepvállalás
T. Czibulyás
3részesedés a feladatokból/feladatok részaránya
HalmoforBT


Discussion entries: 2





  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
feladatmegosztás


Explanation:
afféle szereposztás - de azért jó lenne tudni, hogy a felsorolásban milyen dolgok vannak még... ha pl. kifejezetten raktároznivaló tárgyak szerepelnek benne, akkor netán még a göngyöleg részaránya is lehet :)

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2005-04-29 10:34:05 GMT)
--------------------------------------------------

akkor szerintem jó a feladat, esetleg lehet \"elvégzendő feladat\"

Eva Blanar
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rita Fejér: én a göngyöleg részarányra szavazok
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
részesedés a feladatokból/feladatok részaránya


Explanation:
www.unine.ch/gpa/staff/pdf/ Tschan,%20Rochat,%20Ensmann%201999.pdf
www.wirklich.de/5ebene/deutungshandlung.html


HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szerepvállalás


Explanation:
szerphányad vmilyen feladatban/ból

T. Czibulyás
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 2
Grading comment
Ez tünt a "legkerekebbnek".De mindenkinek köszönöm




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search