Schaltungsträger

Hungarian translation: áramköri lap/hordozó vagy áramkörhordozó/áramkörlap

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Schaltungsträger
Hungarian translation:áramköri lap/hordozó vagy áramkörhordozó/áramkörlap

20:02 Nov 23, 2010
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2010-11-27 19:54:11 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Autóipar
German term or phrase: Schaltungsträger
"Die elektrische Kontaktierung des Schaltungsträgers mit den verglasten Stiften 5 erfolgt mittels Bonden und die Kontaktierung der verglasten Stifte 5 mit dem Stanz-gitter 3 mittels Laser-Schweißen."
Ebben a mondatban egy csomó szó van, amelyeknek nem tudom a helyes fordítását.
A Schaltungsträger lehet áramköri lap?
Hajas Tunde
áramköri lap/hordozó vagy áramkörhordozó/áramkörlap
Explanation:
Ez tartja a különböző elemeket a helyén. Általában a nyomtatott áramköri lapról van szó, de ez általánosabb kifejezés itt.
Mindegyikre van találat, ingadozó a használat.


Selected response from:

József Lázár
Hungary
Grading comment
Nagyon köszönöm :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2áramköri lap/hordozó vagy áramkörhordozó/áramkörlap
József Lázár
3hordozó
Gabriella Török


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hordozó


Explanation:
Eur-Lex anyagban találtam:
Blei in Loten zum Herstellen einer stabilen elektrischen Verbindung zwischen dem Halbleiterchip und dem Schaltungsträger in integrierten Flip-Chip-Baugruppen
Flip Chip integrált áramkörökben a félvezető süllyesztéke és hordozója között működőképes elektronikus kapcsolatot lehetővé tevő ólomtartalmú forraszanyag


    Reference: http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=hu&ihmlang=...
Gabriella Török
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Notes to answerer
Asker: Köszönöm szépen :)


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
áramköri lap/hordozó vagy áramkörhordozó/áramkörlap


Explanation:
Ez tartja a különböző elemeket a helyén. Általában a nyomtatott áramköri lapról van szó, de ez általánosabb kifejezés itt.
Mindegyikre van találat, ingadozó a használat.




József Lázár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Nagyon köszönöm :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Szekany: korábban nyák
9 hrs

agree  Tradeuro Language Services
4 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search