zwangsgesteuert

Hungarian translation: kényszervezérelt

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:zwangsgesteuert
Hungarian translation:kényszervezérelt
Entered by: Judit Babcsányi

11:52 Aug 28, 2013
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Food & Drink / food industry
German term or phrase: zwangsgesteuert
...die Hände in der Hygieneschleuse zwangsgesteuert desinfiziert...
kényszerirányítottan? van rá bevett szó?
Judit Babcsányi
Hungary
kényszervezérelt
Explanation:
furcsa ebben a kontextusban. Inkább automatikai rendszerekben használják
Selected response from:

József Lázár
Hungary
Grading comment
Köszönöm, mindkét javaslat alkalmazható a szövegemben. Ezt választom a szótár miatt.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4[itt:] kötelező [kézfertőtlenítés]
Andras Mohay (X)
4kényszervezérelt
József Lázár


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kényszervezérelt


Explanation:
furcsa ebben a kontextusban. Inkább automatikai rendszerekben használják

József Lázár
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm, mindkét javaslat alkalmazható a szövegemben. Ezt választom a szótár miatt.

1 day 5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
[itt:] kötelező [kézfertőtlenítés]


Explanation:

A "Zwangsdesinfektion"-t transzponálják igébe és (határozói szerepkörű) melléknévbe.

Bild 1: Das Problemfeld Hygieneschleuse mit Zwangsdesinfektion in einem Fleischwarenbe- trieb wird in einem Projekt bearbeitet ...

Hygiene ist gerade bei den amerikanischen Schiffen natürlich in der Regel erstklassig bis hin zu der "Zwangsdesinfektion" der Hände beim ...


Forgóvillás r.m. beléptetőkapu kézfertőtlenítővel, lemezlábon álló, 2 ir. vezérelhető, kártyaolvasó nélkül, nyomógombbal
Kétkezes automata kézfertőtlenítő berendezéssel egybeépített beléptető kapu, hogy adott útvonalon történő áthaladás csak a kötelező kézfertőtlenítés megtörténte után legyen lehetséges
http://www.uzletiajanlatok.hu/index.php?f=5&ua=13439





Andras Mohay (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Notes to answerer
Asker: Köszönöm, András. Tényleg ezt jelenheti.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search