Offshoring

Hungarian translation: külföldön végeztetett munka

14:35 Mar 24, 2005
German to Hungarian translations [PRO]
Social Sciences - Human Resources
German term or phrase: Offshoring
Heimarbeit / Offshoring / Outsourcing
Otthoni munka / Offshore munka / Tevékenységkihelyezés?

Van az offshore-re magyar kifejezés?
Csaba Burillak
Hungarian translation:külföldön végeztetett munka
Explanation:
de szerintem teljesen jó az offshore, legalábbis használják.
Amennyire tudom, az offshoring a külföldre történő tevékenységkihelyezés (általában offshore outsourcing), az outsourcing meg általában a fogalom (ebben a szövegben talán a belföld)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 6 hrs 15 mins (2005-03-25 20:51:38 GMT)
--------------------------------------------------

ja, a kérdésedre a válasz: az offshore többféle magyar megfelelővel rendelkezik, de ebben az összefüggésben leginkább területen kívüli, külföldi
Selected response from:

Eva Blanar
Hungary
Grading comment
Köszönöm, maradt az offshore, mint legkifejezőbb szó.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5IT-szolgáltatások kihelyezése
Hungi (X)
4külföldön végeztetett munka
Eva Blanar
4külföldre kiterjesztett vállalkozás
Rita Banati
1Kihelyezés,
T. Czibulyás


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Kihelyezés,


Explanation:
ha az offshor cégeket veszed alapul. Itt még lehet távmunka is!

T. Czibulyás
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
IT-szolgáltatások kihelyezése


Explanation:
Csak egy a sok idézet közül: "Durch Offshoring, also die Auslagerung von IT-Dienstleistungen in Niedriglohnländer, können Unternehmen beträchtliche Einsparungen erzielen."

Hungi (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrea Szabados: Nem kötõdik kifejezetten az informatikához; bármilyen tevékenység kihelyezése lehet.
2 hrs
  -> Igaz! Az Outsourcingtól az különbözteti meg, hogy távoli országba történõ kihelyezés. Erre viszont valóban az IT (na meg a mi szakmánk) a legalkalmasabb.

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
külföldre kiterjesztett vállalkozás


Explanation:
Az üzleti folyamatok/ a vállakozás kiterjesztése külföldre

--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs 30 mins (2005-03-25 09:06:43 GMT)
--------------------------------------------------

Outsourcing - tevékenységek kiszervezése, vállalkozásba adása

Rita Banati
Austria
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

1 day 6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
külföldön végeztetett munka


Explanation:
de szerintem teljesen jó az offshore, legalábbis használják.
Amennyire tudom, az offshoring a külföldre történő tevékenységkihelyezés (általában offshore outsourcing), az outsourcing meg általában a fogalom (ebben a szövegben talán a belföld)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 6 hrs 15 mins (2005-03-25 20:51:38 GMT)
--------------------------------------------------

ja, a kérdésedre a válasz: az offshore többféle magyar megfelelővel rendelkezik, de ebben az összefüggésben leginkább területen kívüli, külföldi

Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm, maradt az offshore, mint legkifejezőbb szó.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search