PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

Sub-Polizze

Hungarian translation: albiztosítás/kiegészítő biztosítás v. kötvény

15:00 Jun 5, 2005
German to Hungarian translations [PRO]
Insurance
German term or phrase: Sub-Polizze
Es wird festgelet, dass die Firma ... in die Kreditversicherungs-Polizze Nr. 7266 mit einer Sub-Polizze aufgenommen wird.

Nem tudom, hogy van-e olyan, hogy alkötvény?
dicsi69
Hungarian translation:albiztosítás/kiegészítő biztosítás v. kötvény
Explanation:
Inkább albiztosítás lenne, mivel a "kötvény" szót magyarul ritkábban használják, mint angoul/németül a policy/Polizze szavakat.

De ha tutira akarsz menni, akkor inkább kérdezz rá a megrendelőnél, hogy a Sub-Polizze különbözik-e a kiegészítő biztosítás fogalmától, olyan ugyanis létezik, bár annak a tartalma inkább a kockázati kört bővíti az eredeti biztosítási kötvényhez képest, mintsem a biztosítottak körét.
Selected response from:

Andrea Szabados
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3albiztosítás/kiegészítő biztosítás v. kötvény
Andrea Szabados
1kötvény-alszámla
Eva Blanar


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
albiztosítás/kiegészítő biztosítás v. kötvény


Explanation:
Inkább albiztosítás lenne, mivel a "kötvény" szót magyarul ritkábban használják, mint angoul/németül a policy/Polizze szavakat.

De ha tutira akarsz menni, akkor inkább kérdezz rá a megrendelőnél, hogy a Sub-Polizze különbözik-e a kiegészítő biztosítás fogalmától, olyan ugyanis létezik, bár annak a tartalma inkább a kockázati kört bővíti az eredeti biztosítási kötvényhez képest, mintsem a biztosítottak körét.

Andrea Szabados
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
kötvény-alszámla


Explanation:
alkötvény szerintem nincs, bár subpolicy van az angolban, csak nem tudom ezt takarja-e. Az alszámla annyiból adja magát, hogy az ügyfél ugyan egy kötvényt kap, de mögötte számlák vannak.

esetleg nézd meg (a biztosítási szakterülettől függően) az alábbi link anyagait (ha export pl. akkor a TIR-ben talán van valami róla)


    Reference: http://www.biztositascentrum.com/feltetelgyujtemeny.phtml#A
Eva Blanar
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search