Bearbeitungsschäden

Hungarian translation: kivitelezéssel kapcsolatos károkozás

14:03 Aug 3, 2009
German to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
German term or phrase: Bearbeitungsschäden
Der Auftragnehmer hat eine Betriebshaftpflichtversicherung für Sach-, Vermögens- und Bearbeitungsschäden während der Dauer des Vertrages bis zur Abnahme aufrechtzuerhalten.
Orczy Zsuzsa
Hungarian translation:kivitelezéssel kapcsolatos károkozás
Explanation:
A német terminológiában maga a Bearbeitungsschäden a harmadik személyekkel szemben fennálló kárfelelősséggel kapcsolatban használatos.
Selected response from:

Attila Kalmár
Hungary
Grading comment
Köszönöm a magyarázatot
Orczy Zsuzsa
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kivitelezéssel kapcsolatos károkozás
Attila Kalmár
4 -1megmunkálási sérülések
Andras Szekany


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kivitelezéssel kapcsolatos károkozás


Explanation:
A német terminológiában maga a Bearbeitungsschäden a harmadik személyekkel szemben fennálló kárfelelősséggel kapcsolatban használatos.


    Reference: http://www.lsv.de/gartenbau/020_haftpflicht/060_aktuelles/y_...
Attila Kalmár
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm a magyarázatot
Orczy Zsuzsa

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar: talán inkább: az elvégzett munkákkal kapcsolatos károk (ha valami meghibásodik, kijavítják, de rosszul)
3 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
megmunkálási sérülések


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Attila Kalmár: kifjezetten biztosítási témában használatos, spec. jelentéssel
10 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search