Softwaremaske

Hungarian translation: Szoftvermaszk

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Softwaremaske
Hungarian translation:Szoftvermaszk
Entered by: novist

16:51 Feb 27, 2017
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
German term or phrase: Softwaremaske
Nincs sok szövegkörnyezet:

Die XY (ez a gép egyik részegysége) wird in der Softwaremaske „ABC“ eingestellt.
novist
Szoftvermaszk
Explanation:
Én így írnám
Selected response from:

Domjan
Grading comment
Köszönöm, szerintem is egybe kéne inkább.
Andrásnak is köszönöm a segítségét.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5szoftver maszk
Andras Szekany
4a szoftver párbeszédablaka
Andras Kovacs
4Szoftvermaszk
Domjan


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Szoftvermaszk


Explanation:
Én így írnám

Domjan
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm, szerintem is egybe kéne inkább.
Andrásnak is köszönöm a segítségét.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
szoftver maszk


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2017-02-27 18:44:22 GMT)
--------------------------------------------------

a maszk 1 program fogalom és klf. programok alkatrésze. olyan valami, ami a képernyőn megjelenik, fix alakú, és bele lehet írni. Ha nem haragszol :a Google a fordítási munkához nagyon gyenge forrás

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2017-02-27 20:32:32 GMT)
--------------------------------------------------

a helyzet, h ez eléggé alapfogalom, ezért gondolom, h az ismeretéhez nem Google kéne

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Notes to answerer
Asker: Köszönöm, de az mi? A google a "szoftver maszkra" (idézőjellel) gyakorlatilag 0 találatot ad.

Asker: Köszönöm a magyarázatot! Nem haragszom, azt nem vitatom, hogy gyenge forrás, de furcsállottam, hogy egyetlen Google által nyilvántartott dokumentumban sem szerepel a "szoftvermaszk" vagy a "szoftver maszk" kifejezés.


23 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a szoftver párbeszédablaka


Explanation:
A Softwaremaske szót még nem hallottam, de az Anmeldeske szót igen, az a bejelentkező ablak (Windowsban).
A hivatkozott cikkben leírják, hogy 1995 óta hivatalosan a Dialog szót használják a Maske helyett.
Szóval gyakorlatilag egy (párbeszéd)ablakot jelent.
Informatikával foglalkozok és a magyarban soha nem hallottam a maszk szót ablak értelemben. Ha valahol mégis előfordul, akkor szerintem az csak egy tükörfordítás.


    https://de.wikipedia.org/wiki/Bildschirmmaske
Andras Kovacs
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search