Lizenz

Hungarian translation: licenc

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Lizenz
Hungarian translation:licenc
Entered by: Ilona Futó

14:04 Apr 20, 2005
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Law: Patents, Trademarks, Copyright
German term or phrase: Lizenz
Természetesen tudom a fordítást, de négyféle írásmódot találtam rá. Szerintetek melyik az igazi?
Ilona Futó
Germany
licenc
Explanation:
igy szerepel mind a helyesirasi, mind az idegen szavak szotaraban

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2005-04-20 14:44:33 GMT)
--------------------------------------------------

Azt irja az idegen szavak szotara, hogy regiesen hatosagi engedely, es azt hogy u.a. mint licenc. Gondolom mindketto helyes

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2005-04-20 14:46:32 GMT)
--------------------------------------------------

Azt irja az idegen szavak szotara, hogy regiesen hatosagi engedely, es azt hogy u.a. mint licenc. Gondolom mindketto helyes
Selected response from:

Alpár-László Krecht
Grading comment
Köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2licenc
Alpár-László Krecht
4licenc
Natalia Cowderoy


Discussion entries: 2





  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
licenc


Explanation:
Az Ért. Kéziszótár és az Egyetemes lexikon egyaránt ezt ajánlja, és szerintem is ez a jó.

Natalia Cowderoy
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
licenc


Explanation:
igy szerepel mind a helyesirasi, mind az idegen szavak szotaraban

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2005-04-20 14:44:33 GMT)
--------------------------------------------------

Azt irja az idegen szavak szotara, hogy regiesen hatosagi engedely, es azt hogy u.a. mint licenc. Gondolom mindketto helyes

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2005-04-20 14:46:32 GMT)
--------------------------------------------------

Azt irja az idegen szavak szotara, hogy regiesen hatosagi engedely, es azt hogy u.a. mint licenc. Gondolom mindketto helyes

Alpár-László Krecht
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar
2 hrs

agree  Gábor Simon
4 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search