Fährhof

Hungarian translation: név

08:45 Feb 19, 2008
German to Hungarian translations [PRO]
Science - Livestock / Animal Husbandry
German term or phrase: Fährhof
Egy regényben fordul elő több ízben.

fejezetcím: "Die Vollblüter vom Fährhof"

a szövegben:

"Die Fohlen des Fährhofs erhielten Namen, die geografischen Besonderheiten Südamerikas entlehnt waren."

"Das Leben auf Fährhof hielt Einzug mit den in England erworbenen Stuten..."

Valamiféle lovardára, lovastanyára, ilyesmire tippelek, de nem akarok mellélőni.
Judit Darnyik
Hungary
Hungarian translation:név
Explanation:
A Fährhof egy lovastanyának a neve, mint pl. a Baranya megyei Lantos lovastanya (ahol a múlt nyáron nyaraltunk), tehát nem lefordítható/lefordítandó
Selected response from:

Gábor Lőrincz-Véger
Hungary
Grading comment
Köszönom, akkor egyelőre maradok ennél. Majd még megpróbálom megkérdezni az írónőt is.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5név
Gábor Lőrincz-Véger
4nev
pantea kati


Discussion entries: 4





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
név


Explanation:
A Fährhof egy lovastanyának a neve, mint pl. a Baranya megyei Lantos lovastanya (ahol a múlt nyáron nyaraltunk), tehát nem lefordítható/lefordítandó

Gábor Lőrincz-Véger
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönom, akkor egyelőre maradok ennél. Majd még megpróbálom megkérdezni az írónőt is.

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nev


Explanation:
A Fahrhof egy lovaszat neve, nem kell forditani


    Reference: http://www.intersurf.de/faehrhof/horses.php3?lang=de
pantea kati
Germany
Native speaker of: Native in HungarianHungarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search