Dunkelfeldmikroskopie

Hungarian translation: sötétlátóteres mikroszkópia

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Dunkelfeldmikroskopie
Hungarian translation:sötétlátóteres mikroszkópia
Entered by: Andrea Szabados

22:22 Apr 2, 2005
German to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
German term or phrase: Dunkelfeldmikroskopie
Magyarul létezik "sötétmezõs mikroszkóp"?

Diagnosztikai módszerek felsorolásában fordul elõ.
Köszönöm elõre is, orvosi témában abszolút nem vagyok járatos.
Andrea Szabados
sötétlátóteres mikroszkópia
Explanation:
így nevezik
Selected response from:

novist
Grading comment
Köszi a válaszokat!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4sötétlátóteres mikroszkópia
novist
4sötétmezős mikroszkópia
HalmoforBT


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sötétmezős mikroszkópia


Explanation:
Igen, lásd pl.:... Olyan gonorrhoeás esetekben, amelyek feltételezett syphilises primerlaesiókkal
társulnak, a kezelés előtt sötétmezős vizsgálatot kell végezni. ...
www.novartis.hu/biochemie/ internet/eloirat_t.asp?type=1&term=14 - 37k ; vagy: ... A legújabb mikrooptikai kutatások, melyeket szárított vízcseppeken végeztek
sötétmezős-mikroszkóppal, a következő eredményeket hozták: ...
www.pi-viz.hu/mukodes.html -

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
sötétlátóteres mikroszkópia


Explanation:
így nevezik

novist
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Köszi a válaszokat!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Szekany: nekem is így ismerõs
1 hr

agree  dr. Imre Körmöczi
12 hrs

agree  HalmoforBT: Valóban sokkal több linkben szerepel, mint a "sötétmezõs", és tartalmilag is pontosabb.
22 hrs

agree  zsozs
5 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search