Pflanzen auf Gottes Acker

Hungarian translation: Isten kertjének palántái

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Pflanzen auf Gottes Acker
Hungarian translation:Isten kertjének palántái
Entered by: W. B.

08:30 Jul 8, 2011
German to Hungarian translations [PRO]
Social Sciences - Philosophy / Sinnfragen
German term or phrase: Pflanzen auf Gottes Acker
Kedves Mindenki,
A fenti kifejezés fordítását keresem. Szó szerinti fordítása megvan (ha minden igaz), de szeretnék segítséget kérni, hátha valaki el tud vonatkoztatni a szó szerinti fordítástól és egy kevésbé meglepő kifejezéssel átvittebben is le lehetne fordítani?

A szövegkörnyezete:
Wofür bin ich hier? Wie bin ich wirklich? Was tue ich hier eigentlich? Man wartet auf die Antwort, aber stattdessen herrscht Schweigen, Leere. In diesem Grübeln deutet sich etwas an, das uns von den Pflanzen auf Gottes Acker unterschiedet. Wir machen Gedanken darüber, was und wie wir sind und zweifeln, ob wir wirklich so sind, wie wir denken, dass wir seien.

Nagyon köszönöm előre is,
Üdvözlettel,
Bori
W. B.
Isten kertjének palántái
Explanation:
ez egy tipp, ahogyan kérted, egy cseppet másként...
Selected response from:

László Virag
Germany
Grading comment
Nagyon köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Isten veteménye
Emese Pluhár
3Isten kertjének palántái
László Virag


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Isten veteménye


Explanation:
Isten veteménye több bibliai forrásra is utalhat (Ésa 61:11 vagy a szántóföldi példabeszéd Jézustól), de felidézheti ellenpéldának Vörösmarty sárkányfog veteményét is. Szerintem illik a szövegbe...

Emese Pluhár
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Notes to answerer
Asker: Köszönöm!


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Isten kertjének palántái


Explanation:
ez egy tipp, ahogyan kérted, egy cseppet másként...

László Virag
Germany
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 15
Grading comment
Nagyon köszönöm.
Notes to answerer
Asker: Köszönöm!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search