Ausgleichsgymnastik

Hungarian translation: kiegyenlítő torna

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ausgleichsgymnastik
Hungarian translation:kiegyenlítő torna
Entered by: HalmoforBT

16:10 May 22, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
German term or phrase: Ausgleichsgymnastik
.
novist
kiegyenlítő torna
Explanation:
A test két oldalát, ill. a két oldalán szimmetrikusan elhelyezkedő izomcsoportokat egyenlő mértékben terhelő torna, amelynek vagy az a célja, hogy vagy kiegyenlítse az előzőleg végzett aszimmetrikus torna esetleges egyenlőtlen hatását, vagy a valamilyen szervi vagy idegi hiba (zavar) miatti egyenlőtlen tartást helyrehozza.
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kiegeesziitoe torna, kiegeesziitoe talajtorna
ticofeo
3 +2kiegyenlítő torna
HalmoforBT
4kiegészítő sport
ValtBt
3 +1tartásjavító gyakorlat
Kathrin.B


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
tartásjavító gyakorlat


Explanation:
Jó lenne némi szövegkörnyezet, sokat segíthetne.


    Reference: http://www.websters-online-dictionary.org/definition/transla...
    Reference: http://pl.attitu.de/tsg/ausgleichsgym.html
Kathrin.B
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Meturgan: Ziel der Ausgleichsgymnastik ist es, den gesamten muskulären Halteapparat des Körpers zu stabilisieren und ins Gleichgewicht zu bringen. ... www.sg1898chattengau.de/sparten/lauftreff - 24k
3 hrs
  -> Köszönöm.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kiegészítő sport


Explanation:
box - asztalitenisz
Kontextus híján.

ValtBt
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
kiegyenlítő torna


Explanation:
A test két oldalát, ill. a két oldalán szimmetrikusan elhelyezkedő izomcsoportokat egyenlő mértékben terhelő torna, amelynek vagy az a célja, hogy vagy kiegyenlítse az előzőleg végzett aszimmetrikus torna esetleges egyenlőtlen hatását, vagy a valamilyen szervi vagy idegi hiba (zavar) miatti egyenlőtlen tartást helyrehozza.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 23
Grading comment
köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar
21 mins
  -> köszönöm

agree  Rita Fejér
12 hrs
  -> köszönöm

2 days 6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kiegeesziitoe torna, kiegeesziitoe talajtorna


Explanation:
a gimnasztika az magyarul eszkoezoek neelkuel talajon veegzett torna.
az "Ausgleichsgymnastik" eseteeben olyan gyakorlatok sorozataat hajtjuk veegre, ami valami neki ellenkezoe mozgaassorozatnak, testnyomateeknak kell hogy megfeleljen.

ticofeo
Germany
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search