Ausdauerübung

Hungarian translation: állóképességi gyakorlat

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ausdauerübung
Hungarian translation:állóképességi gyakorlat
Entered by: ValtBt

16:19 May 22, 2004
German to Hungarian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
German term or phrase: Ausdauerübung
.
novist
állóképességi gyakorlat
Explanation:
TF szóhasználat
Selected response from:

ValtBt
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3állóképességi gyakorlat
ValtBt
5kitartaasgyakorlat, sziivoossaaggyekorlat, kitartaasprooba
ticofeo
3állóképességet erősítő gyakorlat
Csaba Szenes (X)
3állóképességet. ...... -ó gyakorlat
Kathrin.B


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Ausdauerübung
állóképességet. ...... -ó gyakorlat


Explanation:
állóképességet javító/fokozó gyakorlat

Tipp

Kathrin.B
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Ausdauerübung
állóképességi gyakorlat


Explanation:
TF szóhasználat

ValtBt
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  HalmoforBT
1 hr

agree  Eva Blanar
2 hrs

agree  Rita Fejér
14 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Ausdauerübung
állóképességet erősítő gyakorlat


Explanation:
Tipp, a pontosabb fordításhoz nem ártana ismerni a szövegkörnyezetet, azzal nem sokra megyek, hogy egy házi feladatban szerepel. Ismerni kéne az egész mondatot.

Csaba Szenes (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

2 days 6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Ausdauerübung
kitartaasgyakorlat, sziivoossaaggyekorlat, kitartaasprooba


Explanation:
a fenti tornagyakorlat ceelja az, hogy kondiicioonkat tegyuek szakiitooprooba elee, illetve a kondiicioot emeljuek. egy bizonyos idoen keresztuel testileg faarasztoo, nagyiivue mozdulatokat ismeetluenk a kereteeben.

ticofeo
Germany
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search