maschinelle Bohr- und Verlegegerät für Brandschutzplatten

Hungarian translation: Tűzvédelmi lapok gépi fúró- és lerakóberendezése

08:26 Jun 10, 2003
German to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: maschinelle Bohr- und Verlegegerät für Brandschutzplatten
Vállaltam egy forditást, ami állitólag "nem lesz nagyon mûszaki", hát ime! Tudná ezt nekem valaki magyaritani? Szerencsére több szerepet nem játszik a szövegben, csak megemlitik, mint fontos, innovativ terméket.
Eva Blanar
Hungary
Hungarian translation:Tűzvédelmi lapok gépi fúró- és lerakóberendezése
Explanation:
Ez tényleg nem nagyon műszaki...
Selected response from:

Hungi (X)
Grading comment
Köszönöm szépen!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Tűzvédelmi lapok gépi fúró- és lerakóberendezése
Hungi (X)
4fúró és szerelőgép (-berendezés) tűzvédelmi lapokhoz (-számára)
Andras Szekany


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Tűzvédelmi lapok gépi fúró- és lerakóberendezése


Explanation:
Ez tényleg nem nagyon műszaki...

Hungi (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 786
Grading comment
Köszönöm szépen!

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fúró és szerelőgép (-berendezés) tűzvédelmi lapokhoz (-számára)


Explanation:
talán így még magyarul is van :-)

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 930




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search